ZhilleN Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Det er vel tape Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Felgene dine blir utrolig bra Bilen din ser utrolig bra ut også ! Blir den å se under Cars & Coffee neste helg? Takk for det kommer på treff jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Blir gromt med orange kant! Senter i bilens farge hadde sett veldig bra ut Hehe. Ja det hadde vært noe det med orange kant. Nei er nok bare maskeringstape du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Noen bilder fra søndagen fra mobilen. Fått bakdekka nå så nå venter jeg bare på foran. Kommer nok imorra tror jeg. Hadde vært kult å fått de på før treffet men for se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Tøff bil! Jeg spyr av gul lykte film, men denne kledde det faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Lyst til å få handla meg en ny grillramme uten lyktespylere. De er jo forsåvidt koblet vekk uansett. trenger bare rive vekk litt slanger og braketter forran der så er de vekk. Vil nok se mye penere ut også. Hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Do it!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 for en RÅ e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Pent eksemplar av E36! Helt enig riv av lyktespylerne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Er nok fare for at jeg bestiller en ny grillramme ja. Bare vente på lønning først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Her blir det jo aldri oppdatert.. så jeg kan jo legge ut et par bilder.. Nå har Cise eeeendelig fått ut fingeren å fått lakket stjernene Fagen synes jeg var helt riktig. Å han har heldigvis nye senteremblemer på vei i posten.. så dette blir bra s2039 by matshelgsen, on Flickr s1903 by matshelgsen, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Selge denne til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Hehe.. Skal nok ikke selge denne ennå nei.. Har nok lagdt for mye i den at jeg vil selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå