Søreng Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Skjekket i dag.. Koster 300kr om du bare skal ha dekkene på felgene.. Skal du ha de på bilen koster det litt mer, men jeg regnte med du klarte dette selv Ventiler skifter vi ALLTID ved NYE dekk.. Og kun limelodd kan vi fikse
Tommy Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Skjekket i dag.. Koster 300kr om du bare skal ha dekkene på felgene.. Skal du ha de på bilen koster det litt mer, men jeg regnte med du klarte dette selv Ventiler skifter vi ALLTID ved NYE dekk.. Og kun limelodd kan vi fikse Er dette 300.- for alle 4, eller pr stk? Regner med at dette går kjapt i "butleren"
morteym Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Er det inkludert å få de gamle dekkene av felgen da? Hvilket firma er dette? Har sett at noen har gebyr for å kaste dekkene, gebyr for lettbetall eller 18"+. Jeg skal sette felgene på bilen selv.
Tommy Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Søreng jobber så vidt jeg vet på Madla Gummiservice
Søreng Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Stemmer det at jeg jobber på Madla Gummiservice. 300,- var for alle dekkene ja.. Og, nei, dette var ikke medregnet å ta av de gamle dekkene, men kan ikke tro det blir rare forskjellen.. Og bruker ikke "butleren" til dette Tommy Bruker den som regel kun ved veldig trange dekk fra 19" og oppover.. Samt noen run flat dekk som ubeskrivelig stramme.. Og har vi tid til å ta det med en gang går nok dette fort selv om vi bruker de vanlige maskinenen.. Er 17" du har Tommy? Og kan skjekke opp pris med avmontering av de gamle dekkene i morgen MortyM.
Tommy Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Stemmer det at jeg jobber på Madla Gummiservice. 300,- var for alle dekkene ja.. Og, nei, dette var ikke medregnet å ta av de gamle dekkene, men kan ikke tro det blir rare forskjellen..Og bruker ikke "butleren" til dette Tommy Bruker den som regel kun ved veldig trange dekk fra 19" og oppover.. Samt noen run flat dekk som ubeskrivelig stramme.. Og har vi tid til å ta det med en gang går nok dette fort selv om vi bruker de vanlige maskinenen.. Er 17" du har Tommy? Og kan skjekke opp pris med avmontering av de gamle dekkene i morgen MortyM. Jepp. 7,5x17" motorsport felger, som skal ha på 225/45x17" Falken Azenis. Jeg får ikke felgene tilbake fra lakkering, før i midten av mars, så jeg kontakter deg eventuelt da.
Hanzo/// Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 300 for påmontering av 19" er faktisk utrolig billig. ikke noen garantier for evntuelle skader på felger?
GiljeN Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 altså klart folk skal erstette felger de ødlegger..men om det er 16-17" så har du jo skoler rundt om kring som legger om for en 50lapp..lærerene gjør det ganske sjapt om du ikke vil en elev skal potle me dekka dine.. giljeN
E34-Sprova Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 hei dekk får du jo meget billig på nett blir jo enda billigere om du har noen (deg selv) til å legge om billig (gratis) bestill bare dekk på www.dekkonline.com pass på å ikke bestille regummiere dekk! (slites mye raskere!!) stå om det er men følg med! dekkene blir levert på døra og frakta er innbakt i prisen;) har bestilt der selv, og er meget fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå