Ad|oS Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 Hva har man kjørecomputer til! Den forteller om det er for lite hehe Og uansett er det ikke verre enn å åpne lokket for å sjekke
-Shark- Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Man kan da sjekke kjølevæske ved å skru av lokket! Hvorfor gjøre det så vanskelig?
-Sammy Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Hvis man ikke skjærer ut en åpning i den endelige platen: Hvordan sjekker man da nivået hvis motoren er varm, om man skulle trenge det ? hmmm ? Be my guest om dere skrur av påfyllingslokket når motoren er varm. Jeg tok egentlig hintet at pappen var midlertidig ja skulle ikke tro det var så dårlig stellt at man må ty til papp i motorrommet. Men overall så ser det bra ut ja, kanskje jeg lager meg en sånn en selv. Bilen ser også bra ut foresten
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 heheh... ad|os har nok planene på lur takk for i dag forresten... var jo litt artig å snakke med de eldre også i dag... hehe... ble en del sladding på vei hjem
Ad|oS Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 Hvis man ikke skjærer ut en åpning i den endelige platen:Hvordan sjekker man da nivået hvis motoren er varm, om man skulle trenge det ? hmmm ? Be my guest om dere skrur av påfyllingslokket når motoren er varm. Jeg tok egentlig hintet at pappen var midlertidig ja skulle ikke tro det var så dårlig stellt at man må ty til papp i motorrommet. Men overall så ser det bra ut ja, kanskje jeg lager meg en sånn en selv. Bilen ser også bra ut foresten Takk for det. Må bare få fingeren ut og få gjort noe med bilen... For å være helt ærlig hadde jeg egentlig ikke tenkt på det med å sjekke nivået, men lurer på å åpne opp dem kassen litt. Er redd den er litt for tett slik at en vil virke mot sin virkning på den måten at den vil få for lite luft, i stedet for å få litt varm luft som dem gjør nå
Ad|oS Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 heheh... ad|os har nok planene på lur takk for i dag forresten... var jo litt artig å snakke med de eldre også i dag... hehe... ble en del sladding på vei hjem Alltid nok av planer, men skjer for lite. Vært veldig uheldig med deler jeg har fått så kan jo ikke montere ødelagte deler heller. Til nå har det blitt: bulkete frontstykke, ødelagt AE, ødelagt bakrutesenker, DTM-leppe som har vært feilvare, feil størrelse på skiltplater... Sikkert mer også, men er det jeg kommer på akkurat nå Hehe, greit å prate med dem også. Hadde jo litt morsomme historier de også
Frode D Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Hvordan bulkete er frontsykke? Oppå toppen? Jeg fikk et fra koed som var ganske bølgete på toppen, men har ikke brydd meg med det siden det kommer under panseret og alt det der..
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 var litt skevt og litt sånt om jeg ikke husker feil...
Ad|oS Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 Veldig bulkete på toppen, men det blir jo dekket av plast på toppen tror jeg. Er litt under lyktene hvertfall. Fikk det gratis pga skadene, men har jo betalt mva, noe jeg ikke får tilbake. Menmen, sånn skjer
Ad|oS Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Gratis er bra ja, men kjedelig om man ikke får brukt det. Ekstra søppel man har betalt mva for... Men forhåpentligvis kommer det AE i helgen
Ad|oS Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 Da har jeg begynt montering av anlegg i bilen. Foreløpig har det bare blitt frontsett og spiller, men det kommer snart sub og nye forsterkere. Har ikke fått lagt ut noen bilder da pc'n har tatt kvelden og alt går over mobil for tiden. Ikke så lett å legge inn bilder da Målet var egentlig å bli ferdig med alt i bilen til bimmers-treffet 12.april i Kristiansand, men det er nok ikke veldig realistisk. Mangler fremdeles ting som skal sendes til lakk, og alle komponentene til anlegget er heller ikke kommet. Satser på å bli ferdig til sommerferien i stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå