opt Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Gratulerer med ny flott bil Den "spaken" du fant på innsiden av førersetet tror jeg er en plastbit som skal holde opp sidestøtten, er slike på vadersetene også. Det skal være 2 skruer som holder den fast, men hvis den ene har ramlet av vil du kunne bevege den som du viser på bildet. Lykke til med oppgraderingene.
caaatooo Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Gratulerer med en kjempeflott E36! Skulle jeg ha handlet meg en slik, så skulle den ha hatt denne motoren Jeg tror ikke du kommer til å bli spesielt skuffa over at den har automatgir. Det blir jo en vanesak, men til cruising, bykjøring og landeveiskjøring er det meget behagelig. Til "svinkjøring" er det naturligvis morsommere med manuell, men automat duger det også. Din automatkasse er jo heller ikke steptronic, så du kan jo dra bilen ut på girene (f.eks. gjennom svinger eller ved sladding) uten at girkassen overstyrer det hele ved å gire opp når du kommer til turtallssperra. For øvrig liker jeg planene dine veldig godt Hvilke 18" fikk du med til sommerhjula?
Ad|oS Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 opt: Tror ikke det kan være til dette, for den er såpass tynn og bevegelig. Gir liksom ikke noe støtte... Dessuten litt rart at den kan beveges slik på begge setene. At en skrue kan ha falt ut på ene siden er ok, men tvilsomt på begge!?!? caaatooo: Kan ikke klage på motoroen akkurat. Slipper lett i svingene Liker automaten godt, men ulempen ved aktiv kjøring er jo at når man slipper gassen girer den opp. Trør du da på igjen bruker den litt tid på å gire ned igjen. Kan overstyre det ved å låse den i gir, men må kikke ned i ett sett for å sjekk hva den står i hehe Har faktisk bare så vidt sett på sommerhjula, så kan ikke huske hvordan de ser ut. Skal se om jeg får tatt bilder av dem til helga. Er jo snart på tide å sette dem på nå!
opt Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Er nok det, slik ser de jeg har plukket av mine seter ut, helt lik. Hvordan de har løsnet kan man jo lure på da...
Dj Feed Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Er nok det, slik ser de jeg har plukket av mine seter ut, helt lik. Hvordan de har løsnet kan man jo lure på da... Eg har også sånne plast støtter på mine vader stoler og dei siter heilt fast!!
JE Motorsport Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Gratulerer, ser ut som en flott bil Anng ratt, så sier du at du liker rattet uten air-bag best. Men du kan jo gå for denne typen som jeg hadde før den er med air-bag, men er ganske lik den uten. Og en del mindre senter en M-rattet du la opp. Ser sånn ut:
Søreng Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Gratulerer med "ny" bil... Det var jaggu på tide..Vet selv hvordan det er å gå å lete i mndsvis! Tror ikke du skal ta det så tungt at det er automatgear. Du har tross alt fått en nokså sprek motor og da tror jeg ikke automat er så dumt. Men for å ha det sagt, så mister du jo de fleste morsomme egenskapene med autolaten da. Men, synes selv automat er veldig behagelig å kjøre med til vanlig bruk og kunne glatt valgt det om jeg ikke var så gla i å styre litt selv. Ellers vil vi ha mere bilder og se hvordan sommerhjula ser ut
LianLi Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Snasen bil det der ja, aldri lagt noe spessielt merke til m3-lista på bagarseluka på e36, men så den passa meget bra der ja Blir nok meget sexy med noen oppgraderinger Lyst å røpe hva du ga for den her da? Edit: Og hvorfor skal alle fjerne (model-motormerket) på sine BMWer, er ingen grund til å skjemmes av motoren sin i dette tilfellet
kazynor Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 grattis dude nå må du i allefall dra ræva di ned på treffet til helga
Ad|oS Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 Joar`n: Har sett det rattet ja, men liker mye bedre de med rundt senter. Men får se hva som dukker opp, og til hvilken pris. Å putte på et ratt uten airbag kan jo fungere som en midlertidig løsning også Søreng: Er ikke greit det å gå å lete etter bil. Du holdt i det minste ut lengre enn meg Mister litt egenskaper med automat, men kunne ikke hatt automat om bilen hadde vært noe dauere. Blir for kjedelig da. Kan jo overstyre litt, men ikke som manuelt selvfølgelig. Dessuten uvant å ha en bil som går såpass mye raskere på girene. Mister mye fartsfølelse med automat. Med manuell har man full kontroll over farten da man vet hvilket gir man er i, men med automat blir det jo nesten slik at man trykker på gassen og plutselig er man LANGT over fartsgrensen Kommer bilder av felgene til helgen. Skal se om jeg får tatt litt flere bilder av bilen sånn ellers også. LianLidude: Ser ganske bra ut, men er litt lysten på GT-vinga. Men kommer hvertfall ikke med det samme. Den lista som er på bilen tror jeg egentlig ikke er til E36 da den er lengre enn selve bagasjeluka. Men ser bra ut likevel hehe Det er noe mellom meg og selger. Er rimlig fornøyd med prisen, så lenge det ikke er mer problemer med den enn det jeg vet om. Godt spørsmål det med merket. Blir jo litt mer "clean" bak uten merke, men hadde ikke gjort meg noe å hatt det der kazynor: Nja, skeptisk. Skal nok hjem til helga også....
awt Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Gratulerer med ny bil. Hadde heller ikke brydd meg noe om det var automat. Er såpass med krefter i den bilen uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå