Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk litt galt, darlig bakdekk og og en stygg "fartsving"! front og litt side og bak... får ta det i morra, er ikke helt i form til å snakke om det... han tar det nok når det blir aktulet, han har det bra, bare litt rystet :-)

Skrevet

Har nok smelt bilen ja. Litt usikker på om det er håp for den, men satser på det beste...

Gikk heldigvis bra med alle i bilen, og det er jo det viktigste. Materielle skader kan alltids erstattes

Skrevet
Har nok smelt bilen ja. Litt usikker på om det er håp for den, men satser på det beste...

Gikk heldigvis bra med alle i bilen, og det er jo det viktigste. Materielle skader kan alltids erstattes

Hva det jeg også spurte Mysild om.. "Lever han?" hehe.. :lol:

Skrevet

Har bilder ja, men vet ikke helt om jeg er så lysten på å legge dem ut nå. Kanskje når jeg begynner å fikse den igjen, om det skjer...

Utrolig nok ble det bare litt stive nakker, men ikke sikkert det kom av krasjen heller. Så alle slapp egentlig utrolig heldig ut av situasjonen.

Fristende å bare selge for å få den vekk, men blir nok til at jeg fikser den opp etterhvert om det er mulig...

Skrevet

Utrolig kjipt det der, iallefall bra det gikk bra med deg og passasjerer.

Lov å spørre om hva som skjedde?

Skrevet

frodo, jeg skrev det lenger oppe...

dårlig dekk, full bil, litt fin sving å holde litt god fart i, sier ikke at han kjørte fort her! men den er litt skummel!

var å kikket i dag, det er lys i enden av tunnellen, men det ruller nok et 6 tall og noen nuller i takst...

Skrevet

Usj.. Virkelig kjedelig når sånt skjer :(

Var et pent eksemplar du hadde..

Men må bare se det positive i det, og det som har skjedd, har skjedd.. Kan ikke gå tilbake og gjøre noe med det uansett..

Skrevet

Skjønner egentlig ikke hvorfor bilen gikk ut i sladd der. Vet at det går an å kjøre mye fortere enn jeg gjorde, så må ha vært en blanding av ekstradekk med lite luft og at det var full bil og at jeg sannsynligvis ikke har fulgt godt nok med og "rattet" litt feil. Men det skjedde hvertfall så fort at jeg ikke hadde sjanse til å rette opp bilen igjen! Hvertfall det jeg innbiller meg...

Ironisk nok kom selvfølgelig de nye dekkene i posten i dag, og jeg er sikker på at det samme ikke hadde skjedd dersom jeg hadde hatt dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...