Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet
simonsen racing her også :-P skal si han er på tokt!

men de felgene var fine... du får ta de på så fort som fy! kommer ikke mer snø eller is her nede nå :-)

Kjører nok med vinterfelger hvertfall en mnd til. Ser ikke så aller verst ut de som står på bilen, så er ikke verre enn at jeg kan leve med det...

Skrevet

iføle modellguiden her så har bilen din 0-100 tid på 7,3 med man og 7,8 med automat. Var vel ikke så gale.

Verre med 320 som stjeler 1 sekund opp til 100 med autolat!:P

Skrevet

Du kan ikke bare "putte på" et M50 innsug heller... Det må modifiseres, og "han fyren i England" må du levere ditt eget M50 innsug som han modifiserer for 4000kr(?). Blir fort penger da ;)

Skrevet
Du kan ikke bare "putte på" et M50 innsug heller... Det må modifiseres, og "han fyren i England" må du levere ditt eget M50 innsug som han modifiserer for 4000kr(?). Blir fort penger da ;)

Sitat fra Alpina527:

Bbtb/manifold kit £340 with exchange throttle body.

With both of the above options, I will need your old throttle body and plastic icv chamber/seal returning to me after fitting. If you have ASC, I will also need the ASC unit.

If you prefer to keep your old parts, please add £50 for the throttle body, £50 for the ASC unit, and £15 for the icv cover.

I can allow £60 px if you supply the donor manifold.

The manifolds are second hand. If you prefer a brand new manifold, then please add £210 to the overall price.

New manifold to head seals are £25 per set of 6.

Fitting is £100

Postage is £20

------

Altså:

Et modifisert innsug + gass-spjeld kommer på £340 dersom jeg sender gamle gass-spjeldet tilbake til ham. £280 dersom jeg sender ham innsuget også. Man sender ikke deler tilbake til ham før man har montert det man får i posten, så han tar et lite depositum som du får tilbake når han mottar delene fra deg.

Ja, det er brukte deler jeg får, men ser ikke det store problemet med det. Kommer litt i frakt også, men kan ikke bli sååå mye :wink:

Med en kurs på britiske pund på 10,44 vil man ende opp i ca 2.900kr for delene hvis jeg sender mine i retur. Og da har jeg 1.100kr til å bruke i porto på delene frem og tilbake, med et budsjett på 4.000kr. Dette er gitt at jeg ikke betaler moms for pakken når den ankommer landet...

Noen ekstra kostnader jeg har glemt? (Kan jo evnt legge til nye pakninger till innsuget, noe som kommer på ca 260kr i tillegg)

Skrevet
hvor mye ga du får hærligheten, lyst til å røpe det? :D

Beklager, men er en sak mellom meg og selger :wink: Men tror nok jeg fikk sånn relativt grei pris på den

Skrevet
Okei... Da var det litt billigere enn jeg trodde :) Kanskje jeg må invistere i et jeg også...

Bare å handle :D Vi får ha et lite 328-treff og montere dem :lol:

Men for at det skal fungere optimalt bør man få avskilt luftfilter så det bare får kald luft, samt skifte til grenrør og gjerne oppgradere eksosen litt. Hjelper ikke å kunne få inn mer luft hvis det ikke kommer seg ut like bra!

Dessuten bør nok motoren få seg en chip. Man mister litt dreiemoment på miderste turtallet, så en oppgradering med nytt innsug er mest effektivt hvis du ligger høyt på turtall. Med en chip kan du jo også flytte sperra på turtallet litt opp, noe man gjør med fordel da man vil få mer effekt fra innsuget ved høyt turtall. Bare ved hjelp av innsug/gass-spjeld skal bilen kunne gå 250km/t. I tillegg skal aksen øke med 0,3-0,5sek på manuell gir

Skrevet

Hehe, ja ordne ett treff for M50 montering :D

Ja, det er helt sant.. Dave F kit blir bestilt neste mnd tror jeg, så kald luft blir ordnet da.. Skal jeg ha M50 innsug, blir det Eisenmann eksos, grenrør og chip i tillegg. Er ikke vits å bare gjøre det halvveis... ;)

Skrevet
Insug tar man jo fra en deeeeeeleeeeeeebiiiil :wink: Alltids noen som skal vrake noe..Eller bare løp til en hogger å kjøp et innsug fra en 325 :P Eller koed...osvosvosvosv

Stemmer, stemmer hyggmaister =)

Skrevet
simonsen racing her også :-P skal si han er på tokt!

men de felgene var fine... du får ta de på så fort som fy! kommer ikke mer snø eller is her nede nå :-)

Yeeeeeeeeees...

er her jeg:P

:bmw:

er klar for tørr asfalt og masse røyk :):):):):):)

kongøøø

Skrevet

Nytt innsug kommer nok ikke før til sommeren hvertfall. Litt andre ting, som anlegg og sånn som må komme på plass før det. Kan bli mye jobbing fremover er jeg redd hehe

Har ikke hørt noe mer om det. Han er tydeligvis ikke så ofte på bimmers. Men jeg gir deg beskjed så fort jeg hører noe mer om det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...