Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk, men ser ikke ut til å hjelpe....

Hadde egentlig ikke tenkt å ha noe særlig anlegg i bilen, og hvis jeg skulle ha noe skulle det ikke være stort. Ble inspirert av bilen til Boddiz på treffet på søndag, og har lyst til å bygge noe skikkelig selv. Blir desverre bare større og større det jeg vurdere å kjøpe hehe

Edit: Bilde fjernet

Skrevet

Tror den svarte dingsen på siden av setet ditt er til å holde oppe den som du låser sikkerhets selen i.. så den ikke detter ned mellom midtkonsoll og sete.:D var slik i min bil og. eneste logiske forklaringen eg klarte å komme fram til..

Skrevet

Har faktisk kommer frem til noe lignende jeg også. Var ikke logisk at den skulle hjelpe til med sidestøtte da den er så myk og det er inn mot midtkonsollen likevel.

Skrevet

Var en tur hos Bavaria i Kristiansand i dag for å høre på pris på ulike typer ratt, og det var DYRT! Blir nok handle på GS eller Koed om det skal bli aktuelt. Får jo 10% rabatt hos Bavaria, men hjelper ikke mye. Det fine M-rattet uten airbag koster ca 3.300kr her, nesten 500kr mer enn hos GS. Sportsrattet med airbag koster 7.200kr hos Bavaria, men hele 9.800kr hos GS. Må kanskje vurdere å få tak i et brukt sportsratt, og få airbag hos høggern :lol:

Når jeg likevel var hos Bavaria måtte jeg jo kikke litt på bilene, men ble skuffet. Hadde ikke den nye M3'n hehe Men var en ganske bra 630 der og en Cooper S. Sært interiør på Cooperen...

vs3eytifp0tlkwu8pbyb.jpg

Litt spesielt ratt

58l186qznr8t8oz76u8a.jpg

Likte ikke helt det speedometeret i midten på Cooperen hvertfall

novxuz82dgoi9db7zefp.jpg

Har forresten kommet pakke fra Koed nå, men ligger hjemme og venter. Ser frem til å putte på litt småting etterhvert :wink:

En begynnelse på anlegg blir sannsynligvis også bestilt i løpet av kvelden :D

Skrevet

Kikket litt mer på felgene i dag, og ble litt skuffet. Hadde jo fått hørt at det var 18x8 felger, men var visst 17x8,5. Ikke bra... Dekkene som stod på va heller ikke 225/40 som jeg ble fortalt, men 215/45 foran og 235/40 bak. Var nå hvertfall litt strekk på felgene foran!

7mgg1gdk0aeeu3mvkb1g.jpg

Måtte se hvordan felgene så ut "på" bilen også :lol: Frister litt mer orginale M3-felger også.

0a73z967vym5zdovja0t.jpg

Har fått pakke fra Umnitza, blant annet med nye baklykter. En ny og en gammle her. De passet forresten rett på, så kan ikke klage på passformen. Får en feilmelding på CC, men lurer på om det er en gåen pære eller noe...

zc1chi5nbm1dug46lep5.jpg

Måtte også fjerne listene for neste oppgradering. Utrolig mye skitt bak her, selv etter at man har vasket med høytrykksspyler. Skjønner godt at Tommy fjerner dem før sin årlige vask av GT'n :wink:

9atb5i5mf5ds50ts5kay.jpg

Neste bilde taler vel for seg selv hehe

7iji9zxnr57p4ssjn478.jpg

Og så et bilde av bilen med de siste oppgraderingene. Syntes at det ble et VELDIG løft i forhold til slik det var. Har kanskje noen flere småting som skal på i morgen :D Var gøy dette...

o61324281kq0pqx5q96q.jpg

Var forresten også en tur til Danmark/Tyskland i helgen. På båten ned ble jeg dirigert for langt mot bilen foran, noe som endte med at jeg kjørte i hengerkroken på bilen foran meg. Så det ikke skikkelig før da vi skulle dra fra båten igjen, så gjorde ikke noe med det da. Tenkte da at jeg kunne gå til Color Line på veien hjem igjen og høre om de hadde noen "løsning på problemet." Da jeg gjorde det ble jeg omtrent skjelt ut av dem fordi jeg ikke klagde på veien ned, og ble anklaget for at jeg prøvde å lure dem. Hadde bilder av det da bilen stod på båten, men det hjalp ikke noe. Det kunne jeg jo ha fikset på forhånd mente de. Helt ELENDIG service for å si det mildt.

jiexnpes1p6y5dif367l.jpg

Er jo ikke store skaden, men er jo veldig frustrerende med tanke på at jeg hvertfall må ha ny skiltplate. Skiltet kan alltids rettes ut, men likevel.

Har ikke sjekket bak skiltplaten om det er noe skade der, men håper ikke det.

Store "problemet" er ikke selve skaden, men heller reaksjonen jeg fikk i fra besetningen. Ble sendt opp på broen for å snakke med styrmannen, og syntes det virket greit da. Men da jeg kom opp var de negative fra første stund, og prøvde bare å rakke ned på meg. Mulig det var pga at jeg er ung, men likevel...

Skrevet

Måtte jo finne på noe å fikse på bilen i dag også, og da falt valget på nye innstegslister. Gikk ut og reiv av først på den ene siden. Klarte selvsagt å knekke alle bortsett fra to fester, så de nye listene ble bare festet på to steder (i stedet for 6 eller 7). Klarte ikke å få mer en to hele fester på andre siden heller, så ble ikke bedre der. Må nok handle inn nye, og så feste dem litt mer skikkelig...

q4i7gcx4j10nzt6h5kgd.jpg

Hadde egentlig mest lyst på helt svarte lister med ///M-merke, men man får bare svarte med ///M3-merke. Har fått det for meg at jeg ikke skal ha noen M3-merker på bilen i det hele, men mener at en kledelig M går bra. Da ble det heller disse med karbon i midten. Så ikke så aller verst ut heldigvis

Skrevet

ikke jeg heller! men liker ikke den sølvegreia... ser ikke ut som carbon! så da ble det m3 på meg :-P vanskelig å få av festene? *tech-7 er din venn :-P*

Skrevet

Å få av festene er ikke noe problem. Er verre å få dem av hele når man tar av listen. De flyr alle veier i det man drar av listen! Hehe, er jo mulig å lime det fast ja, men har ikke så lyst til å lime alle ting fast! Burde kanskje skjønt at jeg måtte ha en del ekstra fester.

Har forresten fått det for meg at jeg har lyst til å lage en GT-kopi av bilen. Altså GT-vinge, frontspoiler, skikkelige M3-skjørt og felger. Men får se hva jeg tar meg råd til

Låner noen bilder av Tommy sin strøkne GT:

tn_Ferdig%20(5).JPG

tn_Ferdig%20(6).JPG

Min er i det minste grønn, selv om den ser mye blåere ut :lol:

Edit: Lagt til bilder av GT'n

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...