Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill Ad|os, ikke begynn med noe GT-vås. :) Hold den CLEAN but MEAN. Vanlig M-styling, god og rå senk, samt fine felger. Det er oppskriften på en perfekt e36 i mine øyne.

Skrevet
Vær så snill Ad|os, ikke begynn med noe GT-vås. :) Hold den CLEAN but MEAN. Vanlig M-styling, god og rå senk, samt fine felger. Det er oppskriften på en perfekt e36 i mine øyne.

For å være ærlig synes jeg ikke akkurat at M3 GT er noe vås hehe Men lage rånebil eller kjøremaskin? :wink::lol:

Skrevet
øy! w00t!? gt vås?

pass på hva du sier nå ;-)

Hehe... var med tanke på deg jeg sa det :P:P

Neida, men innen det jeg karakteriserer som "voldsom" styling (les: alt som inkluderer en vinge som er større enn m3 e46 lista) så er GT-stylinga den absolutt mest sexy. Bedre svar? :)

Skrevet

Personlig så syntes jeg at gt-leppa bør stå på ekte gt. Men splitterne er smakfulle da;)

Edit. Og hvis du skal ha gt-vinge så må du ikke ha de spacerne. Blir for høy da :wink:

Skrevet
Bare han som ikke kan kjøre som må ha så høy bil :lol: Ødelegger bare stylingen sin når den er lav hehe

du kan jo prøve å kjøre den ;-) kommer til å ripe opp splitterene mine på 5 min ;-)

sorry dobbelpost

Skrevet
Personlig så syntes jeg at gt-leppa bør stå på ekte gt. Men splitterne er smakfulle da;)

Edit. Og hvis du skal ha gt-vinge så må du ikke ha de spacerne. Blir for høy da :wink:

Hva da? Kunne jo brukt den som handlevogn viss det hadde vert cabriolet :D

Skrevet

Kan jo lige gjerne si at M-front kun skal stå på orginale M-tech biler, og at GT-vinga kun skal være på en orginal GT. Men er jo i den formening om at det er bedre å gjøre det gjennomført enn halvveis.

Hmmm, spacerne ja. Kunne vært morsomt å hatt :wink: Men kommer ikke med det første.... Men litt GT-stæsj er bestilt hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...