Boddiz Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Vær så snill Ad|os, ikke begynn med noe GT-vås. Hold den CLEAN but MEAN. Vanlig M-styling, god og rå senk, samt fine felger. Det er oppskriften på en perfekt e36 i mine øyne.
Ad|oS Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 Vær så snill Ad|os, ikke begynn med noe GT-vås. Hold den CLEAN but MEAN. Vanlig M-styling, god og rå senk, samt fine felger. Det er oppskriften på en perfekt e36 i mine øyne. For å være ærlig synes jeg ikke akkurat at M3 GT er noe vås hehe Men lage rånebil eller kjøremaskin?
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 hva men å bare droppe leppa, så har du rånemaskin eller kjørebil!? litt åssen du tolker det
Boddiz Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 øy! w00t!? gt vås?pass på hva du sier nå Hehe... var med tanke på deg jeg sa det :P Neida, men innen det jeg karakteriserer som "voldsom" styling (les: alt som inkluderer en vinge som er større enn m3 e46 lista) så er GT-stylinga den absolutt mest sexy. Bedre svar?
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 nei, på langt nær kom og kyss føttene mine ! men ad|os skal nok få seg en slik vinge ja
Ad|oS Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 Er mye som ser bra ut, men bare den listen og GT-vinga er favorittene. Men har ikke bestemt meg enda uansett.
Boddiz Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Nei, men det ser ut som om ///Mysild har bestemt for deg
Ad|oS Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 Bare han som ikke kan kjøre som må ha så høy bil Ødelegger bare stylingen sin når den er lav hehe
Rabies Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Personlig så syntes jeg at gt-leppa bør stå på ekte gt. Men splitterne er smakfulle da;) Edit. Og hvis du skal ha gt-vinge så må du ikke ha de spacerne. Blir for høy da
///Mysild Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Bare han som ikke kan kjøre som må ha så høy bil Ødelegger bare stylingen sin når den er lav hehe du kan jo prøve å kjøre den kommer til å ripe opp splitterene mine på 5 min sorry dobbelpost
Frode D Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Personlig så syntes jeg at gt-leppa bør stå på ekte gt. Men splitterne er smakfulle da;)Edit. Og hvis du skal ha gt-vinge så må du ikke ha de spacerne. Blir for høy da Hva da? Kunne jo brukt den som handlevogn viss det hadde vert cabriolet
Ad|oS Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 Kan jo lige gjerne si at M-front kun skal stå på orginale M-tech biler, og at GT-vinga kun skal være på en orginal GT. Men er jo i den formening om at det er bedre å gjøre det gjennomført enn halvveis. Hmmm, spacerne ja. Kunne vært morsomt å hatt Men kommer ikke med det første.... Men litt GT-stæsj er bestilt hvertfall
Dj Feed Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Men litt GT-stæsj er bestilt hvertfall Det blir bra med gt vinge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå