Astri Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Kor fant du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Jeg vil se en 1 serie coupe og en enten e30 eller 2002 pose sammen... Då vil eg se ein 70-80 mod international med hvit hardtop Nå var vel ikke dette helt riktig i forhold til hva Marstrander ba om. Han ville ha ".. en 1 serie coupe og en enten e30 eller 2002 pose sammen..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 ååå... Sorry... Eg fant ikkje alle sammen på ett bilde, men eg fant detta med dei to siste. Blir det godkjent så vil eg fortsatt se ein 70-80 modell blå International med hvit hardtop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Jeg vil fortsatt ha en to dørs e30 stv Vet det finns.. Men er ikke daglig kost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Jeg vil fortsatt ha en to dørs e30 stv Vet det finns.. Men er ikke daglig kost Vær så god Gir nok en frirunde for noen som ønsker seg bilde av en flott BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Hehe se der ja Benytter meg av frirunden å vil se noen gromme e36 cab`er.. Helst i rød da jeg skal lakkere min i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Riktinok ikke rød, men sexy er den! Jeg vil se en e39 touring med skikkelig tysker stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Veit du har sett denne før Thomaz Men påberoper meg retten til og se en RÅ (skikkelig headturner ) e92 coupè.. I challenge YOU ! EDIT: Jaggu kom det ikke en før meg, selv om den ikke er rød da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Hehe det har jeg.. Er omtrent sånn min driver å blir lakkert nå.. OT: Men hvordan bakfanger er det på den svarte?? Har ikke sett sånn får.. Var utrolig stilig uten å være brutal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Hehe ikke så veldig pen.. Men helt klart en headturner http://static.autoblog.nl/images/wp2007 ... Zolder.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Shiiit ! Måtte nok ha snudd meg for og i det hele tatt se hva slags merke det var ja Heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Fant noen gamle bilder på pcn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Det stoppet litt opp her, så da lurer kvinnfolket på om det finnes noen skikkelige rosa "jente-bmw`er" der ute!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Det stoppet litt opp her, så da lurer kvinnfolket på om det finnes noen skikkelige rosa "jente-bmw`er" der ute!? Vil gjerne se en strøken E39 Touring, senket med 18" ++ felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Og jeg vil fortsatt se en e39 touring med skikkelig tysker stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå