badsha Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 selger min helt ubrukte frontfanger, da forsikringa ikke ville ta seg ansvar for å få den lakert, dette er en M3 frotfanger i glassfiber, (uoriginal,) men ubrukt og klar til lakering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 gi bud mens helst over 1500 da jeg selv betalte 2000 kr da den var på januar salg, og den er helt ubrukt, pakket inn til sending:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Da begynner vi på 1600.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 bud noter kai-p:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 noen andre som byr mer?? ellers er den solgt til Kai-P:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 er det slik at denne har lista støpt inn i selve fangern ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 nei listene er løse, så de sitter ikke støpt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 okei. har du et bilde av denne fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 nei desverre, da den ligger hos lakkereren, men dette er en slik en ulakert da selges til Kai-P hvis jeg ikke får noe høyere bud før 18:00! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Hvordan er passformen på denne? Regner med at den er uoriginal? Men det gjør ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 plassformen skal være mege bra etter fra han jeg kjøpte den av. og ja som sagt dette er en uorginal en, med gitter og lister inkl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 går dette på touring også? eller er det forskjel på fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Er likt på alle e36;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 hmm. vid den er kjøpt hos trolltuning, da er listene støpt inn i fangern slevom det bildet der viser noe annet. men da regner jeg med at du bare har brukt bilde til vising. for troll sine fangere er selve lista som går der skiltet er støpt inn i fangern : ) ringte dem og hørte for noen uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå