THE WOLF Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 ja dette var jo litt av en bildetråd,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Ufattelig pen bil Mf. Duff. Siden det ikke var denne som har stått utfor sports club, er det denne som står/stod ofte utenfor Ostehuset eller er det også den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Får vel legge opp noen bilder av min bil jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Ufattelig pen bil Mf. Duff. Siden det ikke var denne som har stått utfor sports club, er det denne som står/stod ofte utenfor Ostehuset eller er det også den andre? Siker på at det ikke er den Avus Blå med sotede vinduer du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Får vel legge opp noen bilder av min bil jeg da. Meget pen bil med felger som jeg liker meget godt. Hvilken model er den? Ser ut som en 03 eller nyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Hei. Er en 2002, har bare skiftet baklyktene. Ellers ikke gjort så mye med den utvendig, annet enn Bilstein PSS9 og BBS LM 9x19 og 10x19 med 245/35/19 og 275/30/19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 den blå csl'en der knipsa jeg MANGE bilder av en gang den stod utenfor saab på sola den er bare helt sykt pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 TommyL: Det var en stykk meget pen E46 M3! Perfekt felgvalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Enig med Raymond her, pen bil. BBS LM er kremen av krem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Skal legge ut noen bilder når bilen begynner å ligne en M3 igjen. 1-2 mnd så er mye på stell håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al Bundy Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Bytt ut innsuget på CSL motoren og du få ut enda mere HK. Det originale innsuget er dårlig på CSLen. Er dårlig flow i det. Hvordan kan det være dårlig flow i et CSL innsug? Jeg ser ikke hvorden du skal klare å få så mye mere HK med å bytte det? Her er hoved åpningen bak den er det ingenting annet enn et panelfilter... Her er bilde tatt inn i innsuget, hullet som kommer opp i bunnen kommer fra hullet nede i fangeren. Filteret ligger midt i boksen og bak der er gassspjellene... Så jeg lurer på hvor luftstrømmen blir redusert så mye... Gjennom luftfilteret og i traktene. Ikke vanskeligere enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Er det CSL motor i den der din MF DUFF?Så den der tok reggnr og sjekka opp, står kun 343 Jævlig rå M3 *villha* Edit: du har alltid hatt carbon tak? Så en akkurat lik, bare ikke carbon tak! Du kan umulig sjekke dette opp siden den verken er en vanlig M3 eller en CSL. men en Hartge, å hva hartge har gjort med denne kan ikke du finne ut med å sjekke noe registrerings nummer. hehe når du slår opp på regg nr får du opp antall KW/Hk, alltså hva som står i vognkortet.. MF DUFF: så en akkurat lik med samme Hartgh felga, hehe har forstått det går et par av dem der i stavanger området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Sikkert den her du tenker på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Får vel legge opp noen bilder av min bil jeg da. Flott bil! For all del, pene felger, men har aldri fortått den sinnsyke glorifiseringen av disse felgene. Skjønner jo at det er gode og skjeldene felger, men jeg synes faktisk kke de er så sinnsykt pene jeg. Vet jeg banner i den berømte kirken nå, men... Synes liksom de ser litt halvferdige ut, at de mangler noe liksom. Vet ikke helt hva, men. Meeen uansett - flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå