Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har takstmannen vært her og sett og knipsa bilder. Han førte opp en kraftig rens, nytt førersete, midtkonsoll (begge deler), gulvteppe, taktrekk, solskjerm og frontrute. + jeg skulle få 50% av arbeidspengene siden jeg skulle gjøre jobben selv. (håper jeg får det til nå) Er det han som bestemmer hvor mye jeg får eller må dette diskuteres med 19 saksbehandlere i 6 uker før jeg finner ut av noe?

Skrevet
Da har takstmannen vært her og sett og knipsa bilder. Han førte opp en kraftig rens, nytt førersete, midtkonsoll (begge deler), gulvteppe, taktrekk, solskjerm og frontrute. + jeg skulle få 50% av arbeidspengene siden jeg skulle gjøre jobben selv. (håper jeg får det til nå) Er det han som bestemmer hvor mye jeg får eller må dette diskuteres med 19 saksbehandlere i 6 uker før jeg finner ut av noe?

Normalt så får du det som takstmannen sier med mindre det kommer noen innvendinger.

Hvis han kom på vegne av forsikringsselskapet burde det ikke være noe problem.

Jeg måtte få ny takst en gang etter jeg ble rygget på av en med sykkel hengende bakpå bilen (på en kjempestor tom parkeringsplass der man skulle tro at han siktet på bilen min for å treffe!) og forsikringsselskapet synes at verkstedet jeg leverte bilen til hadde gitt for høy takst. Tok ikke mye lengre tid da..

Skrevet

Skal ta turen til 2 bmw-verksteder til mandag og høre hvor mye de hadde tatt for jobben, deler, evt. rens.

Så blir jeg ikke lurt av et skambud fra forsikrings-selskapet:)

Skrevet
Hehe, ja, blir fint med litt å holde på med. Kos å jobbe med bilen:) Blir nok å bestille en stor fin pakke fra koed snart:D

Hehe :) alltid greit med store fine harde pakker.

btw

-Er det dette de kaller "røkfarget toning" :P

Skrevet

Kjedelig når sånne ting skjer.. Merkelig det at bilder bare begynner brenne når de føler for det.. Vært borti 2tilfeller av dette før, en gang en 1mnd gammel Audi Q7 s-line som begynte å brenne i en garasje under et hus på natta etter å ikke blitt brukt på 3dager. Og en Golf GTI som bare tok fyr plutselig på gårdsplassen her.. hehe! Merkelige greier.

Alltid kjekt med store pakker fra koed eller andre steder for den saks skyld;)

Skrevet

Har ikke tall på hvor mange lightere jeg har mistet der etterhvert (ja, når jeg fremdeles røkte da, sluttet heldigvis for tre år siden, hehe)...

Men jeg kan ikke skjønne hvordan en løs lighter kan ha satt fyr på bilen din....skal jo først tenne, så holde flammen der en god stund for at det skal ta fyr. Synes det høres litt merkelig ut...det må isåfall være usannsynlig uflaks!

Uansett, som nevnt ovenfor er det bare å hive og glemme den. Sannsynligvis ikke brannårsaken, men forsikringsselskaper kan jo lage bråk om alt også da.

Kjipt med bilen, håper du får et bra oppgjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...