Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Sitter på koed å prøver å rote litt rundt etter teppe, midtkonsoll og dash nå. Tror ikke det er så lett å få tak i til grompact. Egentlig så er det ikke så lett å få tak i NOENTING til grompact :evil:

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har nå funnet ut at det jeg trenger av interiør unntatt A- B- og C-stolpetrekk pluss taktrekk koster meg ca. 6k. Da mengler jeg litt smådetaljer ellers også så jeg får litt shabbylook men delene så fine ut.

Edit: Vet noen om prisene i denne ''kalkulatoren'' er inkl. ALT så jeg ikke plutselig får en regning på noe uventet... :?:

http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/

Skrevet
Kast ut personlig løsøre og sett fyr på biln igjen. enkleste måte. så slipper du å kjøpe deler og slikt :whoa: forsikringselskapet fikser jo resten så;)

Det hadde nok vore det beste.... visst du har brannforsikring!!

Men sparebank 1 er ikkje av dei beste forsikrings selskapa å ha med å gjør...

Skrevet
men HVIS dette skulle gå til helvete, hvor mye tror folket da at jeg må ut med for et komlett interiør til en e36 compact?

Setetrekk fra biltema :lol: ikke mange 100 lappene :lol:

Tenker dette er noe du hadde satt i bilen ja :lol:

Skrevet

Er overraskende vanlig at biler finner det passende å begynne å brenne på egenhånd. Spesielt lite gøy når det skjer mens man er i bilen. Skjedde med en kompis sin E30 320i en gang vi var ute og kjørte. En kamerat av meg sin bror mistet plutselig Porchen sin da det samme skjedde med den mens den stod parkert utenfor huset.

Skjer med en del nye biler og, Peugeot 307 ble for et par år siden nektet på en del ferger i utlandet pga. at så mange hadde begynt å brenne at de var redd for sikkerheten!

Men for å komme tilbake til saken så burde det ikke være noe problem å å få forsikringspengene dine hvis du har delkasko. Er vel ikke umulig at de foreslår å vrake bilen siden det vil koste mye å fikse den på verksted med nye deler.

Skrevet

Har rota litt rundt nå, og fant en lighter som lå klemt mellom førersetet og midtkonsollen. Tror ''muligens'' den kan ha noe med saken å gjøre... Hvordan påvirker det saken min?

Skrevet
Har rota litt rundt nå, og fant en lighter som lå klemt mellom førersetet og midtkonsollen. Tror ''muligens'' den kan ha noe med saken å gjøre... Hvordan påvirker det saken min?

Kast den langt vekk og glem den! 8)

Skrevet
Jeg har EN ting på bilen som er fra biltema og det er en eksoshale. Kjører heller med brente seter... Evt. en ølkasse

:lol: hahahAHHAAHA seriøst word! syns jeg ser for meg en ølkasse altså haha (sry, ble kanskje litt makabert. Men med humoren din er det nesten umulig å unngå :) Er selv inni noe saklig med uflaks ang. bmw og litt galgenhumor letter litt på trykket av og til )

Dette var vel ikke en ONE-lighter ? de er kjennt for å selvantenne..

Vet ikke hvordan dette påvirker situasjonen din da men, det var jo ikke direkte uaktsomt av deg heller da vil jeg tro. Skulle da gå ann å legge fra seg en lighter i bilen..

Skrevet

Sånn som den lå så har den sansynligvis falt ut av lomma og flytta seg litt rundt når jeg har justert setet... Så hvis det er uaktsom å ha en lighter i lomma når man kjører bil så er jeg fucked;)

Skrevet
du kan jo også skru løs det flotte reservedekket ditt på undersia der, og sitte på det! :-)

Ikke fuck med det gromme 135(?) dekket mitt hehe...

Tror nok jeg lar alt stå som det står og ligge som det ligger. Tar ikke sjansen på fengsel for forsikrings-svindel for så lite penger... Å bytte ALT som kan være skada kommer nok ikke på mer enn 10-15k uansett. - jobb da, men den prøver jeg så godt jeg kan å ta selv.

Slenger ut bilder i morra forresten :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...