bmw36csim Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Her er min e9 Har hatt en god del jobb med den, Det som gjenstår er å montere turbo før sommeren, få inn ny gearbox som er på tur over fra USA (tremec tko600) Så skal det bli morro å ta den ut igjen det ligger også inn endel bilder på: www.garaget.org Under bilar. bmw
GSS Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Det er nok denne: http://www.garaget.org/?car=71310 Tøff bil, som ser "riktig" ut selv etter ombygging. Er den nybygget? Har ikke sett den på treff. Blir den å se på bmwccn treff til sommeren?
-Anders- Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Sinnsykt flott bil! Ser ut som det er lagt en del arbeid i denne!
Werther Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Fantastisk fin bil...Er bare BMW og Alfa som designer så ekstremt sexy biler som det der.
Larsinnj Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Knipsa noen bilder av den på lånke i fjord sommer.. Den lyden der er så brutal at det nesten ikke skulle vært lov!! Var sikkert en god del arbeid å få den E36 fangeren til å passe så bra som den gjør kan jeg tenke meg!
Runar-CSi Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Utrolig tøff bil du har der! Lurer på en ting, er det du sam har laget nye adaptere til bremse calipperne? porsche reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå