Oak Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Nææææt, men har en photoshop av min bil med de felgene jeg har tenkt til å handle nå som våren kommer: Hva tycks? Tror det er Privat Netz felger eller replicaer.. i 19x8 ET35 Går dette greit på min e46? Hvilken dimensjon på dekk er anbefalt? Trenger ikke all verdens breie dekk. Vil det subbe mye? Har ikke all verdens peiling på ET og sånt.. hehe, bilen er forresten senka 30/20 med Cobra senkefjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Ser gromt ut det der, men på "shopen" din er de nok nærmere 21" enn 19" vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Ja er nok det, hehe, men det var bare for å få et utgangspunkt:) Noen som vet om disse felgene går på min bil uten for mye subbing a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Ja er nok det, hehe, men det var bare for å få et utgangspunkt:) Noen som vet om disse felgene går på min bil uten for mye subbing a? Så litt store ut her ja.. hehe Subbing vil ha alt å si på felgdimensjon, innpress og dekkvalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Tror de vil passe uten problem, er ikke så bred felg. Men de på bildet er nok litt større enn 20". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 er to runder gaffateip på de felgene der jo.. kan ikke være 19 det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Ja er nok det, hehe, men det var bare for å få et utgangspunkt:) Noen som vet om disse felgene går på min bil uten for mye subbing a? Så litt store ut her ja.. hehe Subbing vil ha alt å si på felgdimensjon, innpress og dekkvalg! Felgdimensjonen er 19x8 ET35, hvilke dekk hadde passet greit her da? Senka 30/20 BTW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Mine er 19x8,5 (ET35 om jeg ikke husker feil) På de har jeg 235/35/19. Det er 0 stress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 er to runder gaffateip på de felgene der jo.. kan ikke være 19 det vel? hvis du hadde lest hva jeg skrev i første post, så står det at de er photoshoppa! vanskelig å få til akkurat 19" i photoshop ikke sant? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 ":1ngvatkz]Mine er 19x8,5 (ET35 om jeg ikke husker feil)På de har jeg 235/35/19. Det er 0 stress. Nice to know!! Da er det mulig det blir disse neste lønning:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Jeg husker ikke specs på felgene mine, men de er ganske breie. Dekka bak er 255/35/19 .. foran husker ikke helt men tror det er 225 el 235 /35/19. Du må nok valse litt bak for å få plass til 255 , det er gjort på min av forrige eier. Men har ingen problemer med subbing foran eller bak. ( dog hvis vi er 4 i bilen og det går litt for fort over en hump så hører man det litt bak) gå for 19` det er penest på e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå