Gå til innhold

E36 - hvor skrur jeg på tåkelysene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykkelig eier av '96 316i en uke nå.

Nå har jeg et "dumt" spørsmål her:

Tåkelysene fremme har jeg ikke fått liv i. Hvordan skrur jeg på disse?

Skrevet

Venstre side av rattet, mellom rattstamme og lysbryteren er det to knapper. Øverste er til tåkelys foran og nederste til de bak. Virker ikke dette, sjekk sikringen, og deretter om pærene er ødelagte

Skrevet

Er bare knapp for tåkelys bak der. Der det står front er det ikke noe knapp.

Men det er montert lys fremme, så en plass må de da være koblet

Skrevet

Hvis du ikke har en bryter for tåkelys inne i kupeen, kan det jo hende at tidligere eier har montert selve lyktene uten på legge opp ledninger/bryter... Tåkelys foran var kanskje ikke standard på 316? :?:

Skrevet

lyser den grønne lampa iinstrumentpanelet? hadde samme problemer med min gamle bmw, der var sikringen hoppet av... fikset den... fortsatt ikke lys, så så jeg på lyktene og der mangla ei pære, puttet inn ei ny, og det var lys.. :-)

Skrevet

jeg hadde sånne deksler over tåkelysene på min e36 når jeg kjøpte den, med utskjært hull i og montert e30 tåkelys :P leitet meg grønn etter tåkelys bryteren men ingenting var tilkoblet.. endte med at jeg kjøpte komplett ettermonteringskit for tåkelys på BMW merkeforhandler.. (og selvfølgelig e36 tåkelys :) )

Skrevet

Var sånn på min også ;) Men jeg hadde bryter da :) Så trengte bare kjøpe ledningsnett og rele så var det i boks ;) Samt pære til instrumentpanelet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...