morteym Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 At 330-motoren skulle tåle mye mer enn M3-motoren kunne han neppe visst på det tidspunktet den ble bestilt da (begge motorene var jo nye på markedet). Jeg sendte mail tidlig i går via finn.no og spurte om det var orginalt understell og drivverk, og om det ble bygget av bmw. Svaret var ja. Jeg skrev tilbake og sa at han burde selge bilen for det den er med alle fakta på bordet, og at ingen vil handle med en useriøs selger uansett hva slags bil dette måtte være. Nevnte også at den blir diskutert på forum.
Jonlo Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Hadde en 330 som mer eller mindre var ombygd til en M3. Hadde ikke motoren fra M3, men resten var hentet fra donorbil. Både interiør og eksteriør. Hadde samme kompressorsett som han skryter på seg, og bilen i seg selv gikk bedre enn en orginal M3. Denne bilen ble solgt som en noe spesiell 330. Ikke som en M3. Det kunne ikke falle meg inn å prøve å selge den som en M3 heller, selv om de fleste trudde det var det. Dette går på merkebevisthet og ikke minst stolthet. Man skryter ikke på seg.. Jon
MF DUFF Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Noen burde absolutt få stoppet denne karen før han lurer en eller annen uvitende stakkar. Litt av det som får det til å skurre hos meg: Det ser ikke mye ut som et orginalt 2003 M3 karosseri (lister rundt vinduer, baklykter...) Vet ikke om BMW noen gang har laget slike sauer i ulve klær. Hadde det vært slik fra fabrikk hadde det nok vært en Indivdual. Og hvis det stemmer at den er en 2001 ville jeg også sette spørsmålstegn med kilometerstand. 31 000km er lite for en 7-8 år gammelbil til og med for en 2003 er det lite. Det er til sammenligning ingen E46 M3 tilsalgs på Finn.no med Km stand under 39 000km Det er inkludert CSLen hos Konghelle.
Espen M33 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Så dette var en E46 M3 spesialbestilt med 330 motor, som nå er en 03mod 330 ombygd til 323 å tilbake til 330 samt ombygd til kompressor som nå er demontert igjen? Kjempekjøp Finfin oppsummering
gkjernaas Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Km er det liten grunn til å tvile på, da bilen har stått så og si i ro de siste åra, fram til den ble solgt til nåværende eier(kjenner som sagt tidligere eier, og han brukte knapt bilen på de årene han hadde den)... Og bilen ER, for n'te gang, en 2003mod 330 med M3-skjermer, -panser og -bodykit. Bilen ble bygd opp som 2003mod 330, men med identiteten til en 01' 323 av forskjelige grunner(komplett 03' 330!). Bilen ble ikke godkjent, og ser ikke ut til å ha blitt det av nåværende eier! Og så vidt jeg veit, finnes det knapt en eneste forsterket del på den bilen, men det går jeg ikke god for at er sant! Hvorvidt han vil prøve å selge bilen som en M3, råeste 330 i Norge med komp., eller en 01' 323 får være opp til han(han som driter seg ut). Det kommer jo greit fram i annonsen at dette er ikke er noe å gå for! Selgern kunne jo nesten skrivi i annonsa: "Her er det masse lureri... Den som måtte kjøpe bilen er dum!" Jeg veit at bilen er skamrå, men at det trolig ikke er verdt noe mer enn 30-40k mer enn en bra 01' 323. I hvilken grad en eventuell kjøper er villig til å betale en del for M3-karr.+++ er jo opp til den enkelte, men bilen er jo uten tvil oppsiktsvekkende... Personlig ville jeg ikke betalt mer enn 250k for denne bilen! Forøvrig fikk jeg vel egentlig bekreftet at "Knut" har litt annet syn på ting en meg(og trolig/forhåpentligvis en del andre) allerede da han kjøpte bilen...Disse felgene stod på bilen(tilsvarende): http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Skikkelig heftige felger i en M3-skjerm, men han byttet de ut med fire stygge ASA 20" som stikker langt innafor hjulbuene(med mindre han har satt på spacere)! Flere ting som er bak mål spør dere meg, men vi har alle hver vår smak!
Ole-Fredrik Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Bilen er nokk kul og se på ... Men ville aldri kjøpt den nei Latterlig mann
Ola. Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Bilen ble bygd opp som 2003mod 330, men med identiteten til en 01' 323 av forskjelige grunner(komplett 03' 330!). Med andre ord, det er gjort et ulovlig bytte av chassienr på den? Det betyr jo isåfall at om BT sjekker dette engang, så kan de beslaglegge bilen, å du må saksøke tidligere eiere for å få igjen penger... Kjempekjøp
MF DUFF Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Er denne bilen havnet i Stavanger nå? Har sett en "M3" med cromelister i denne fargen her noen ganger nå. Noen som vet?
tuned Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 stemmer helt det som gkjernaas sier her ang. byggingen og forøvrig er også karosseribyttet godtkjent på biltilsynet! Kjenner han som har bygd bilen og var på tilfeldig på biltilsynet samtidig med han for å godkjenne en annen bil.
Søreng Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Er denne bilen havnet i Stavanger nå? Har sett en "M3" med cromelister i denne fargen her noen ganger nå. Noen som vet? Så denne i dag jeg og. Stod parkert på Mc Donalds på mariero ved ca kvart på 9 tiden i dag..
Gjest Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1899078 Er det denne?
Deep Dish Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1899078Er det denne? Nei....
MF DUFF Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Ja da er det nok den jeg så... Hadde vært artig å tatt en prat med han som har kjøpt den for å høre hvilken historie han har fått på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå