Gå til innhold

E30 320i 2dørs-strøken! SOLGT!


arne-vig
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er nå solgt!

Vurderer og selge godbilen for en ok pris.

Litt info om bilen: Nyoppusset for ett år siden. Alle slitedeler nye, sånn som bremser,bremserør,slanger,foringer,kuler,dempere,pakninger.

Mye nytt ellers også.Bilen ble totalt strippet ned og kan sees på forumet under prosjekter.Alt er skikkelig gjort.Kan sees her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33028&highlight=

9xcqrousw2rj7w5b8j03.jpg

3p9x4eol3cvv5mf2ui0t.jpg

v5x7x7jxwkzhn30s6o0a.jpg

87048miwdpifb2bbgisz.jpg

Grunnen til at jeg tenker på og selge den, er rett og slett kun pga at jeg skal bestille en E30 cab.

Mob:99767784. (Kun seriøse bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skilter på den, den er registrert og brukes nesten daglig av meg. Grunnen til at det ikke er skilter på bildene, er for det var under oppussing eller så har jeg "sladdet" de.

Bilen hadde eu kontroll på biltilsynet rett etter oppfiksing, det eneste som var galt, var høydejustering av lykter og litt skjev handbrems. Dette ble selvfølgelig ordnet.

Den skal inn igjen til kontroll i September i år.Sist kontroll april 2007.

Ang. innbytte: kan være interessant hvis det er akkurat den bilen jeg leter etter. Nyere enn 1991 modell E30 cab med hardtop og 6'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOLGT???

Hva med å ringe telefonnummeret som står i annonsen? Da vil du nok få ett kjappere svar, enn hva det har tatt deg å registrere deg her og vente på svar.. Det er ikke nødvendig å bruke caps lock når du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOLGT???

Hva med å ringe telefonnummeret som står i annonsen? Da vil du nok få ett kjappere svar, enn hva det har tatt deg å registrere deg her og vente på svar.. Det er ikke nødvendig å bruke caps lock når du skriver.

Registrerte meg her for og faktisk bli medlem, R Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...