arne-vig Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Bilen er nå solgt! Vurderer og selge godbilen for en ok pris. Litt info om bilen: Nyoppusset for ett år siden. Alle slitedeler nye, sånn som bremser,bremserør,slanger,foringer,kuler,dempere,pakninger. Mye nytt ellers også.Bilen ble totalt strippet ned og kan sees på forumet under prosjekter.Alt er skikkelig gjort.Kan sees her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33028&highlight= Grunnen til at jeg tenker på og selge den, er rett og slett kun pga at jeg skal bestille en E30 cab. Mob:99767784. (Kun seriøse bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Ca pris Ps: Nydeleg bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Oy. Den så skikkelig pen ut! Hvor bor du, og kom gjerne med en prisantydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Bilen bor i stavangerområdet.Og prisen er høyeste bud over 45 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vIc2r Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Ser det ikke står skilter på bilen. Er den ikke Eu godkjent og div. I såfall er det noe og gjøre med den for og få skilter på den? Driver og prøver og få solgt bilen min, du er ikke int i bytte + mellomlegg kansje Så det var E30 cab du ville ha men. Bilen: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=72863 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Det er skilter på den, den er registrert og brukes nesten daglig av meg. Grunnen til at det ikke er skilter på bildene, er for det var under oppussing eller så har jeg "sladdet" de. Bilen hadde eu kontroll på biltilsynet rett etter oppfiksing, det eneste som var galt, var høydejustering av lykter og litt skjev handbrems. Dette ble selvfølgelig ordnet. Den skal inn igjen til kontroll i September i år.Sist kontroll april 2007. Ang. innbytte: kan være interessant hvis det er akkurat den bilen jeg leter etter. Nyere enn 1991 modell E30 cab med hardtop og 6'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vIc2r Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Synd jeg ikke har 6èr da Veldig interisert i bilen. Men er nødt til og få unna bilen min først. Så får se om jeg rekker det før din blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mINKEN525 Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 meget pen E30. Hadde jeg hatt litt ekstra penger hadde jeg ringt med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Det er bare og komme med bud også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornkeli Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 SOLGT??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 SOLGT??? Hva med å ringe telefonnummeret som står i annonsen? Da vil du nok få ett kjappere svar, enn hva det har tatt deg å registrere deg her og vente på svar.. Det er ikke nødvendig å bruke caps lock når du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornkeli Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 SOLGT??? Hva med å ringe telefonnummeret som står i annonsen? Da vil du nok få ett kjappere svar, enn hva det har tatt deg å registrere deg her og vente på svar.. Det er ikke nødvendig å bruke caps lock når du skriver. Registrerte meg her for og faktisk bli medlem, R Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 SOLGT??? Nei, bilen er fortsatt ikke solgt.Mange henvendelser, men ingen med penger ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Bytte i en E36 328i Coupé + at du betaler mellomlegg? Siiiinnsykt pen bil..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 SOLGT??? Nei, bilen er fortsatt ikke solgt.Mange henvendelser, men ingen med penger ennå. Jeg har penger Du får tenke litt på tilbudet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg