majuz Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Var borte en tur på tronrud bil i drammen, han sa den sikkert kom til og bli kondemnert..
Hansh Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Var borte en tur på tronrud bil i drammen, han sa den sikkert kom til og bli kondemnert.. Tror nok du kan regne med det, men er vel like greit hvis det er en del rust på den som takstmannen kanskje ikke ser.. Bra det ikke ble noen alvorlige personskader ihvertfall!
majuz Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Joda joda, skal ikke klage sånn sett.. Men er jo litt glad i bilen da.. Får høre litt om det er mulighet for og få kjøpe den tilbake for billig penge og la den få et liv videre som deler hos andre biler.. Får vel gå ut og ta en røk og ringe if og mase litt da..
Ron Jeremy Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Jeg hadde glatt gitt faen i bilen, tenk på deg selv mann, og den stakkars nakken din! Så får du heller gjengjelde hun Honda føreren senere (mht bakifra) Var hun fin eller? Hehe.
Sveddi Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 jeg hadde lik e34 selv for noen år siden...og ble påkjørt bakfra av en opel. Han panikkbremset rett før han traff bilen min slik at han traff rett under fangeren min og trykket litt av hjulbrønnen opp og slik at hjulbuene fikk seg en liten knekk og bilhjørnene over lyktene ved bagasjelokk ble presset litt inn slik at jeg ikke fikk lukket bagasjeluken igjen.Så ikke så gale ut med første øyekst, men hos meg ble skaden taksert til nesten 47000 nkr og det ville ikke forsikringen betale. Så blir fort peng ut av det ja. Og dette var i en 60 sone i stvg der jeg sto i ro...
majuz Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Jeg hadde glatt gitt faen i bilen, tenk på deg selv mann, og den stakkars nakken din!Så får du heller gjengjelde hun Honda føreren senere (mht bakifra) Var hun fin eller? Hehe. Hehe, du vet og få sagt det.. Hadde jeg vært over 25 så kunne det vel kanskje vært aktuelt, hehe
majuz Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 jeg hadde lik e34 selv for noen år siden...og ble påkjørt bakfra av en opel.Han panikkbremset rett før han traff bilen min slik at han traff rett under fangeren min og trykket litt av hjulbrønnen opp og slik at hjulbuene fikk seg en liten knekk og bilhjørnene over lyktene ved bagasjelokk ble presset litt inn slik at jeg ikke fikk lukket bagasjeluken igjen.Så ikke så gale ut med første øyekst, men hos meg ble skaden taksert til nesten 47000 nkr og det ville ikke forsikringen betale. Så blir fort peng ut av det ja. Og dette var i en 60 sone i stvg der jeg sto i ro... Litt uflaks du også ja, triste saker dette.. Lurer på hva listeprisen på bilen min er jeg.. Hva med alt ekstra dill dall? Som ikke er org utstyr, får jeg plukke av dette, eller betaler de ekstra? Må jeg erstatte med org? Hmm.. Da har jeg iallefall fått oppnevnt en takstmann hos if som skulle ta kontakt iløpet av morgendagen..
Sveddi Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 jeg fikk tilbud om 40000 og beholde bil eller kondemnere den og få 45000 kr da min ble påkjørt bakfra. Så jeg beholdt den og solgt den etterpå slik at jeg fikk mer totalt sett etter at jeg solgte bilen og felger for seg selv og fikk forsikringspengene inn på konto
Ad|oS Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Det beste er egentlig å plukke av sånn før forsikringsselskapet henter bil Ikke så lett å få av delene etterpå har jeg hørt. Men du får som regel en ganske grei pris om du er interessert i å kjøpe den tilbake. Bare pass på å få opp prisen på bilen når dere skal finne ut hva den er verdt, sånn med tanke på hva du får tilbake hehe
Sveddi Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 min var for det meste original utenom felgene og senkesettet...viss jeg valgte og kondemnere den kunne jeg få noen extra lapper for sommerdekkene viss jeg leverte dem inn...men det var for lite uansett.Tjente mer jeg iallefall på å beholde bilen og få litt mindre utbetalt.For og så selge den etterpå som krasja bil eller delebil
majuz Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Hmm, blir ikke lett dette.. Først skal jeg prøve og overtale takstmannen min til at bilen min er verdt så mye som mulig. Så skal jeg prøve og prute prisen ned så mye som mulig.. =P Jaja, sitter vel igjen med litt penger uansett.. Kanskje jeg bare skal ta pengene og kjøpe bilen og fikse den med hammer og tectyl, evt selge og kjøpe ny bil..
knut_olestad Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Rævkjørt Er vel sånn at om skaden overstiger 60% av bilens verdi så blir den kondemnert. Mener huske de sa det på bilskadesenteret her. Var forresten slik jeg fikk fjerna 2 opler fra norsk vei Dro rett i ræva på en vectra med en rekord
///Mysild Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 hadde en 318i e36 som fikk noen småskader foran da ei dame kjørt i meg... fikk 26 for bilen, kjøpte den tilbake for 3, solgte delere for 7000, beholdt noe selv, og solgte bien for 6500 som vrak tok av, m3 front, m3 skjørter, takforlenger, vinge, grøftelys, felger... så for meg lønte det seg... si det sier at bilen er verdt 3000 som den står, så skal du alltis klare å få solgt den for mere
Hansh Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Jeg var med en kamerat til et bilbergingsfirma en gang for å "hente et par personlige eiendeler" etter en aldri så liten brann i bilen. Vi byttet hjulene med noen utslitte gamle greier og tok med anlegg og litt annet, var ikke noe problem det, men skal sies at det ikke akkurat stod veldig fine felger på den i utgangspunktet.
morwik Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Nakken er grei, takk for at du spør Merker det har skjedd noe baki der, men går nok over.. feil svar, feil svar. Du fikk varige nakkeskader. Sivilt søksmål. Hint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå