Gå til innhold

M3 frontfanger eller M-tech 2 frontfanger på min E46 coupe?  

42 stemmer

1. 1. M3 frontfanger eller M-tech 2 frontfanger på min E46 coupe?

• M3 Frontfanger
      25
    • M-tech 2 Frontfanger
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lider av et lite dilemma her. Bør jeg sette på M3 eller M-tech 2 fangeren på min E46 coupe? Liker svært godt m-tech 2 fangeren, men syntes også m3 fangeren er fin. M3 fangeren er også billigere. Får M3 fanger med tåkelys og alt som trengs for 2600kr og m-tech 2 fangeren med tåkelys og alt som trengs for 3200kr. Muligens litt moms på dette.

Hva bør jeg velge?

M3:

lbd2v30fcb1gt5z1d6yn.jpg

M-tech 2:

jmwueqsxam3jb6iqdth6.jpg

Skrevet

Mtech er jo egentlig mitt valg, men det velger jo stort sett alle...

M3 fangeren blir litt wannabe, men er samtidig veldig fin og ikke alle som har. Tror nesten jeg ville valgt m3-fangeren for å være helt ærlig..

Skrevet
Håper uansett vi snakker om en original (eller replica) M3-fanger og ikke Rieger sin latterlige tjukkas-kopi.

Det er en kopi fanger. Ikke noe rieger drit. Helt lik den originale. Laget i samme plastikk også :)

Skrevet

ok. kan lissom ikke huske å ha lagt merke til den fangeren der før...

den fangeren jeg har på bilen min, har den noe navn? hehe

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg altså. Syntes M3 fronten ser litt mer sint ut, men hvis du setter på clubsport lepper på m-tech 2 fronten, så vil den også se veldig sint ut. Så er litt vanskelig dette. Men hvis jeg skal tenke litt økonomisk, så bør jeg gå for M3 fronten :roll:

Skrevet

Kommer litt an på hva mer du har tenkt til å gjøre med bilen. M3-fronten kan se litt tam ut hvis resten er standard.

Har du litt lav bil, har planer om skjørter og annen bakfanger så blir det fint. Selv har jeg kjøpt M3-fangeren.

Skrevet

M-tech 2 synes jeg passer bedre fordi M3 har bredere hjulbuer enn vanlig coupe og dette kan føre til at fronten stikker lengre ut på sidene i forhold til hjulbuene enn den burde gjøre. Det får litt sånn lappeteppe-feeling over seg :wink:

Skrevet
M-tech 2 synes jeg passer bedre fordi M3 har bredere hjulbuer enn vanlig coupe og dette kan føre til at fronten stikker lengre ut på sidene i forhold til hjulbuene enn den burde gjøre. Det får litt sånn lappeteppe-feeling over seg :wink:

Du hadde jo peiling (no offence) :P

Hvis du ser på m3-fangeren forfra så blir den bredere lenger opp mot skjermen. Replikaen er også bredere mot skjermen selvom den ikke er like bred som en orginal m3.

Skrevet

Og nettopp derfor ser det ut som det ikke passer! Hvis fangeren blir bredere opp mot skjermen, som du sier, er det jo innlysende at den ikke vil passe helt 100 % :) Snakker bare ut fra et par biler jeg har sett selv, der sammenføyningen mellom skjerm og fanger ikke så bra ut pga bredden på fangeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...