Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som har di dekslene som skal stå i frontplata istede for tåkelys på preface e30? Klarer ikke finne delenr på dem heller. Var på østbyen å bestilte di, tok 3mnd, da di kom var det noen stygge plastdeksel som ikke var orginale! Har kjørt i 8-9mnd uten, ser jo helt idiotisk ut! HJELP!!

(den som klar å skaff træng sekkert nå lakka)

Har du hørt med koed?

Skrevet
Noen som har di dekslene som skal stå i frontplata istede for tåkelys på preface e30? Klarer ikke finne delenr på dem heller. Var på østbyen å bestilte di, tok 3mnd, da di kom var det noen stygge plastdeksel som ikke var orginale! Har kjørt i 8-9mnd uten, ser jo helt idiotisk ut! HJELP!!

Har du hørt med koed?

Har ikke ringt å hørt med dem nei, hadde jeg bare hatt ett delenr så hadde det ikke vært noe problem! :/

Skrevet

Kjeda meg i noen minutter her.. :)

FOGLIGHTS COVERING LINKS 1 09/1985 - 09/1987 - 51711933767

FOGLIGHTS COVERING RECHTS 1 09/1985 - 09/1987 - 51711933768

Skrevet

Kjeda meg i noen minutter her.. :)

FOGLIGHTS COVERING LINKS 1 09/1985 - 09/1987 - 51711933767

FOGLIGHTS COVERING RECHTS 1 09/1985 - 09/1987 - 51711933768

tte må jeg skjekke ut!! :D

Skrevet
Hvem er det sin vinrøde 840i i Bodø??? I want it!

Er en som heter Dan Lyngstad, har nr vist du vill ha :)

Haha, sikker dyr den bilen der! Men fy så grom! :)

Skrevet
Hvem er det sin vinrøde 840i i Bodø??? I want it!

Er en som heter Dan Lyngstad, har nr vist du vill ha :)

Haha, sikker dyr den bilen der! Men fy så grom! :)

r innom meg på jobb igår, skulle ha fikset mye småtterier rundt om førr å få den strøken :)

Skrevet
Nån som har bilstereo tel salgs? 12" sub og forsterker : )

Har en 12" Power Acoustik 1800w og en 15" Cerwin vega på loftet. 500.-/stk begge i litt sjabby kasser :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...