Kvasi Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 dålig dag før bmwen Va ikke så heldig med den nei.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Æ veit av en lakkerer vist du ska fiks biln sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 dålig dag før bmwen hva skjedde ? kjipe greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 dålig dag før bmwen hva skjedde ? kjipe greier... telle hiv og underfryst reng, som ente med en tur i grøfta i lav fart. men var langt ned så det blei en har smell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 huffda... overlever den da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Noen av dere i området her som har ei kupevifte til en E30 å selge? Er vel den store typen tror jeg, dekslet over skovlene er av plast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Noen av dere i området her som har ei kupevifte til en E30 å selge? Er vel den store typen tror jeg, dekslet over skovlene er av plast. kjøpte fra koed til min e30, var ikke så alt for dyr brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Noen av dere i området her som har ei kupevifte til en E30 å selge? Er vel den store typen tror jeg, dekslet over skovlene er av plast. kjøpte fra koed til min e30, var ikke så alt for dyr brukt Håpet var å slippe å vente på verdens tregeste postgang. Får hjerneblødning av å høre på vifta mi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 huffda... overlever den da eller? nei den har gjort sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Noen som vet om det blir noe action på isen i vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Skal du ut og brumme på isen med sommerdekka? så du sto utenfor garasjen på Tverlandet. Har du fått plass inne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Noen som vet om det blir noe action på isen i vinter? Vet ikke, men var det ikke endel misnøye der i fjor? Har ikke vært der men mener at det var noen som ble griske og skulle tjene mest mulig penger, og så sluttet endel folk å dra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Det er ikke tilfeldigvis noen her på forumet som kjenner noen som kjører Rover 75? jeg mangler den originale spesialnøkkelen som brukes til Rovers egne låsebolter. får ikke lagt om til vinterhjul på mors bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Noen som vet om det blir noe action på isen i vinter? Deg jeg møtte ca på bertnes i ettermiddag? Kan ikke huske å ha sett bilen før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 da var bil nummer 2 kondemnert på en månde ikke min skyll denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå