Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm.. Dit må man vel.. Må man være betalende i klubben ja? Syns det er så dødt på sidene der at jeg har ikke giddet å bry meg om hele klubben.

Du må jo ikke på død og liv være der. Går fint an å være medlem for det. Klarer meg fint uten jeg :)

Når det gjelder klubbtreffet, så aner jeg ikke om man må være medlem. Men det blir nok avklart før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg allerede :D Men håper for all del at ikke røyken plager de "raske" bilene på banen :wink:

zu6xvk0duh8wo8km8zwu.jpg

pbcuhdto81qp7ees67hm.jpg

q3sw5d093hjhqyzpuedf.jpg

dejg9idcm0h93mc9fz6d.jpg

Sist jeg snakket med Robert Nilskog så skulle det visst bli "åpen kjøring" på treffet, men jeg kan jo begrense driftinga siden fåtallet setter pris på det. Har faktisk en vag "avtale" med Robert at han skulle sitte på meg og lære meg kurvenes kunster på banen en dag... Gleder meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, noen som vet av en plass jeg får tak i "originallakk" til en overkommelig pris?

Hva mener du?

Takluka og etpar plasser til trenger litt pussing og lakking, og jeg satser på å prøve med spraylakk først. Hvis jeg finner noen som skaffer i bmw`s diamantsvart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koed.no selger vel spraybokser med allslags originallakk?

Det gjorde de faktisk ja. Kanskje den dårligste hjemmesiden jeg vet om, men etter å ha lastet ned katalogen og scrollet fra toppen fant jeg dem tilslutt. 99 kr er jo ingen upris heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koed.no selger vel spraybokser med allslags originallakk?

Det gjorde de faktisk ja. Kanskje den dårligste hjemmesiden jeg vet om, men etter å ha lastet ned katalogen og scrollet fra toppen fant jeg dem tilslutt. 99 kr er jo ingen upris heller :)

Nordland Billakksenter blander hva som helst til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Var ingen som ville det tror jeg ;) Hadde aldri solgt den hvis jeg hadde garasje. En sånn bil skal ikke stå ute med alle ulumskheter det fører med seg.

Det var egentlig en kompis til han som kjøpte den som egentlig skulle ha den, men han trakk seg i siste liten. Han var med han som kjøpte den når de hentet bilen og det var moro å se reaksjonen når jeg dro trekket av. Han maste på kompisen om han ikke kunne få kjøpe den hele tiden på hjemveien :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen i Området som tilfeldigvis har/vet om trykktank evt flere trykktanker evt deffekt kompressor med trykktank?

har justert opp arbeidstrykket på kompressoren, men mangler fremdeles litt buffer :)

har kun en halv 10A kurs i garasjen, derfor kjøper jeg ikke større kompressor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedklubben som skal stå ansvarlig ifølge hjemmesiden til Nordlandsavd. Siste treff var i 2007. Dum som jeg var prioriterte jeg sydentur istedet :roll:

Stemmer ellers bra det du skriver.

Blir vel neppe noe bananskli-treff når klubben selv står som arrangør ;)

Det var BMW & Porsche treff på ACR 23. Mai 09 :wink:

Treffet dere snakker om på ACR 4 & 5 juni er landstreffet til BMWCCN.. Hovedklubben arrangerer dette.. Er spent på oppmøte, bør bli en del BMW'er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar over at det blir arrangert fra sentralt hold, ja :) Det ble det også i 2007. Porscheklubben sto vel som arrangør på treffet i 2009?

Bør bli stort oppmøte, men hva er egentlig det? 50-100-150? Jeg må dit en tur å titte på iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...