Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Selges:

E36 325 cab med peise nyoverhalt topp gjort av varghaugen motor :) , har kjørt 30 mil på prøveskilt etterpå, bilen er gått 198k, motoren ble satt sammen med dyre arp bolter + at jeg har chiptrimmet den, flyttet turtallsperren til 7k + 5 grader ekstra fortenning,

, bilen mangler eu godkjenning, derfor blir prisen billig, det står supersport/spax kjøpt fra gs-bildeler fjærer /dempere på, forrige eier har mistet papirer på senkesett. kan ta inbytte hvis noe artig dukker opp, trenger båt.

E36 318is har gått 240k , her er alt av bremser,skiver og foringer byttet på 230 , etterpå er registeret, hardykobbling + opphengslager til mellomaksling skiftet for 18 mil siden, har komplett turbo kit til denne også, med obx manifold og downpipe, + 440cc dyser, har alt som trengs utenom sterkere clutch ( god for 300 hk)

har også masse e36 deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, der gikk vannpumpa mi til dundas.. ( HÅÅÅÅPER ikke toppakninga gikk, vet ikke hvor mange minutter jeg kjørte før den kokte ) Samtidig som oljeservice, bremseveskeskift, bremseklosser, bremseskiver, lagerskift bake.. Blir vel en ok pris kan jeg tenke meg..

Sånn, dagens frustrasjon gått ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...