MikaelR Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Det bynn å bli en del e30 blant oss i Bodø en rask teling så kom jeg til 7, kansje 8, men vet ikke om han siste bor i bodø
Frode_E30 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Det bynn å bli en del e30 blant oss i Bodø en rask teling så kom jeg til 7, kansje 8, men vet ikke om han siste bor i bodø Og hvor mange av disse er i fungerende stand? Ikke min værtfall
MikaelR Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Det bynn å bli en del e30 blant oss i Bodø en rask teling så kom jeg til 7, kansje 8, men vet ikke om han siste bor i bodø Og hvor mange av disse er i fungerende stand? Ikke min værtfall Den er vell på veien til neste sommer? Trur det er 3 av dem 7 som funger/kjørbar akkurat nu
Elliott Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 går nu i ei fadelig fart mot strøken og kjørbar førr min del
Frode_E30 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Det bynn å bli en del e30 blant oss i Bodø en rask teling så kom jeg til 7, kansje 8, men vet ikke om han siste bor i bodø Og hvor mange av disse er i fungerende stand? Ikke min værtfall Den er vell på veien til neste sommer? Trur det er 3 av dem 7 som funger/kjørbar akkurat nu Skal bremses på nytt til våren ja
Frode_E30 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 går nu i ei fadelig fart mot strøken og kjørbar førr min del Da har jeg et budskap: Ikke trim!
Kvasi Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Min E30 er krute god og blir brukt hver dag. Og nå har det endelig begynt å bli glatt så da blir bensinutgiftene enda høyere
MikaelR Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Min E30 er krute god og blir brukt hver dag. Og nå har det endelig begynt å bli glatt så da blir bensinutgiftene enda høyere Må være skøy med 4x4 e30 på snø føre
Kvasi Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Min E30 er krute god og blir brukt hver dag. Og nå har det endelig begynt å bli glatt så da blir bensinutgiftene enda høyere Må være skøy med 4x4 e30 på snø føre Dritgøy. Helt til man glemmer at den akser mens man ligger bredt, fort gjort å plutselig få veeldig høy fart midt i svingen
Frode_E30 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Min E30 er krute god og blir brukt hver dag. Og nå har det endelig begynt å bli glatt så da blir bensinutgiftene enda høyere Da har du ikke trimma nok Den bilen din må være dritkul å kjøre nå på denne tiden..!! Har du standard viskose diff bak?
Kvasi Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Min E30 er krute god og blir brukt hver dag. Og nå har det endelig begynt å bli glatt så da blir bensinutgiftene enda høyere Da har du ikke trimma nok Den bilen din må være dritkul å kjøre nå på denne tiden..!! Har du standard viskose diff bak? Hehe, kan hende Men den har virka i flere år så blir nok ikke gjort så mye mer. Artigere å kjøre enn å reparere Hele drivverket er originalt ja, og det er altså imponerende hvor bra det er.
Frode_E30 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Min E30 er krute god og blir brukt hver dag. Og nå har det endelig begynt å bli glatt så da blir bensinutgiftene enda høyere Da har du ikke trimma nok Den bilen din må være dritkul å kjøre nå på denne tiden..!! Har du standard viskose diff bak? Hehe, kan hende Men den har virka i flere år så blir nok ikke gjort så mye mer. Artigere å kjøre enn å reparere Hele drivverket er originalt ja, og det er altså imponerende hvor bra det er. Hvor mye hk er det i din ca? Ja drivverket er jeg også meget imponert over! Jeg har jo byttet alt drivverk forutenom stikk akslingene, og di har fått juling, men enda ikke ødelagt en eneste en..!
Kvasi Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Det veit jeg faktisk ikke, men må jeg gjette sier jeg ca 300.
Frode_E30 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Det veit jeg faktisk ikke, men må jeg gjette sier jeg ca 300. Hvor mye lader du? Og hvor mye tenning?
Kvasi Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 1 bar og tenninga har jeg ikke anelse om. Den er chippa av ES-tuning av forrige eier men han var heelt nedsnødd og hadde ikke peiling på en drit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå