Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Det bynn å bli en del e30 blant oss i Bodø 8) en rask teling så kom jeg til 7, kansje 8, men vet ikke om han siste bor i bodø

Og hvor mange av disse er i fungerende stand? Ikke min værtfall :wink::lol:

Den er vell på veien til neste sommer? :)

Trur det er 3 av dem 7 som funger/kjørbar akkurat nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bynn å bli en del e30 blant oss i Bodø 8) en rask teling så kom jeg til 7, kansje 8, men vet ikke om han siste bor i bodø

Og hvor mange av disse er i fungerende stand? Ikke min værtfall :wink::lol:

Den er vell på veien til neste sommer? :)

Trur det er 3 av dem 7 som funger/kjørbar akkurat nu

Skal bremses på nytt til våren ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min E30 er krute god og blir brukt hver dag. Og nå har det endelig begynt å bli glatt så da blir bensinutgiftene enda høyere :)

Må være skøy med 4x4 e30 på snø føre :twisted:

Dritgøy. Helt til man glemmer at den akser mens man ligger bredt, fort gjort å plutselig få veeldig høy fart midt i svingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min E30 er krute god og blir brukt hver dag. Og nå har det endelig begynt å bli glatt så da blir bensinutgiftene enda høyere :)

Da har du ikke trimma nok :D

Den bilen din må være dritkul å kjøre nå på denne tiden..!! Har du standard viskose diff bak?

Hehe, kan hende :) Men den har virka i flere år så blir nok ikke gjort så mye mer. Artigere å kjøre enn å reparere :)

Hele drivverket er originalt ja, og det er altså imponerende hvor bra det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min E30 er krute god og blir brukt hver dag. Og nå har det endelig begynt å bli glatt så da blir bensinutgiftene enda høyere :)

Da har du ikke trimma nok :D

Den bilen din må være dritkul å kjøre nå på denne tiden..!! Har du standard viskose diff bak?

Hehe, kan hende :) Men den har virka i flere år så blir nok ikke gjort så mye mer. Artigere å kjøre enn å reparere :)

Hele drivverket er originalt ja, og det er altså imponerende hvor bra det er.

Hvor mye hk er det i din ca? Ja drivverket er jeg også meget imponert over! Jeg har jo byttet alt drivverk forutenom stikk akslingene, og di har fått juling, men enda ikke ødelagt en eneste en..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...