Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bruker å være på esso bodøelv...

Kjører på en runde med egen avfetting, prickbord og litt utvannet surfex HD for ikke å ta LSP.. Gnikker litt på felgene med egen kost og kjører med høytrykk og såpe i to omganger, da bruker bilen å bli ganske ren. Har da med egen bøtte som jeg kan få dem til og fylle opp, og vasker den for hånd med egen vaskehanske og vaskemiddel. Blir bra resultat da, støvsuger også inne når jeg først er der og tar en kjapp omgang inni.. Gjør susen å stå inne i en vaskehall på denne årstiden, koster meg ca 100 kr for alle omganger med høytrykk med såpe og rent vann. Bruker ALDRI den høytrykkskosten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bilen skal brukes, og jeg bruker bilen min godt. Men er jo lov å ta litt vare på den, koster jo ikke mange minuttene i uka og vaske og stelle litt ekstra når det koster såpass og eie bil fra før. Men smak og behag, nå er jo bilen min såpass gammel og velholdt ifølge meg selv, at jeg får så dårlig samvitighet om jeg ikke følger det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bilen skal brukes, og jeg bruker bilen min godt. Men er jo lov å ta litt vare på den, koster jo ikke mange minuttene i uka og vaske og stelle litt ekstra når det koster såpass og eie bil fra før. Men smak og behag, nå er jo bilen min såpass gammel og velholdt ifølge meg selv, at jeg får så dårlig samvitighet om jeg ikke følger det opp.

Vil si min bil er velholdt og da men... Alle servicer fulgt osv.. Dette gjelder da min 05 passat stv, men har e30 som "gullet" og den spyles 4-5 ganger i året. Biler er og blir bruks gjenstander for min del. Teknisk skal det være 100%!, men de 5-10k det koster ekstra i året for å holde lakken 110% er ikke verdt det for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som forresten har vært innom sulland og sett på den sorte 2010 mod passat highline stv som står i utstillinga? Ekstremt mye steinsprang på panser til å være en 2010 mod med 29k på telleren. Ikke var det rabatt å få, i tillegg var ikke bilen vasket på taket, MYE dritt å plukke fra festene til takrails, samt sand og drit som ikke var blitt vasket vekk fra takpanelet.

Håper de har bedre service på østbyen bil! Ikke stolt av å være vw eier når man ser slikt på sulland.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...