Gå til innhold

BMW treff Bodø området

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt lyst på E38 i flere år nå, men å finne en med rett årsmodell, km, utstyr, motor og tilstand er lettere sagt enn gjort. Kanskje jeg er for kresen, men det lønner seg som regel i lengden. Blir vel heller en M3/M5 istedet og det er kanskje ikke så dumt i grunn.

Men E38 er kjempeflotte biler og jeg har ikke gitt opp å eie en en dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor e det bra å ta EU-kontroll?

Jeg har alltid brukt NAF. Føler de er fair med tanke på feil og de gir gjerne tips til ting man burde se på som kanskje ikke nødvendigvis har noe med kontrollen å gjøre. Får lov til å være med når de sjekker, noe jeg synes er meget kjekt, særlig å få studert undersiden skikkelig.

Tror forresten ikke jeg er interessert i de felgene dine likevel. Holder på med flytting og har glemt av å svare deg på det.

Helt greit ;)

Vet du hvor mye det koster der da? Vanlig verkstedtime på 700kr? Er ikke NAF medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000kr, kassa er gått 190k, har nettop gjort den skikkelig rein med avfetting og alt.

denne kassa passer ihvertfall fysisk, men om det er helt samme utveksling er jeg usikker på.

Jeg har masse e36 deler hvis noen trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en sort E92 SU-reg. Tøff lyd og 4 murpiper bak. Hørtes faktisk ut som en 8er? Noen her inne, eller som evt. vet hva det er?

320i med Eisenmann hvis æ ikke tar helt feil

Kan stemme, reg.nr. viser 320i ja, men var rå så rå lyd, hørtes ut som noe gromt. Men sikkert derfor han ga bare litt på, og aldri dro den noe særlig ut :P:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...