bmw vin rød Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 får ikke start på min e34 525i bensiner den bare filer på starten og det kommer masse svart røyk fra potta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 får ikke start på min e34 525i bensiner den bare filer på starten og det kommer masse svart røyk fra potta sikkert bare rådebank i innsuget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 hei alle sammen vi på bodø antirust a/s vurderer å gå i innkjøp av sandblåserkabinett og et pulverlakerings anlegg. skulle gjerne hørt deres meninger om det er noe marked for dette i bodø.? mvh Tom Arne bodø antirust senter a/s bodøsjøveien 50. (salgslaget) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 hei alle sammen vi på bodø antirust a/s vurderer å gå i innkjøp av sandblåserkabinett og et pulverlakerings anlegg. skulle gjerne hørt deres meninger om det er noe marked for dette i bodø.? mvh Tom Arne bodø antirust senter a/s bodøsjøveien 50. (salgslaget) Kjør på! Pulverlakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Det høres veldig bra ut. Jeg flytter nordover igjen dersom dere gjør slikt innkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 får ikke start på min e34 525i bensiner den bare filer på starten og det kommer masse svart røyk fra potta Noen som har tips på ka æ kan feilsøk på har en e34 525i som ikke vil start. Når jeg filer på starten så spretter bensin nåla fra halv til tomtank. Og det siver svart røyk fra potta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 hei alle sammen vi på bodø antirust a/s vurderer å gå i innkjøp av sandblåserkabinett og et pulverlakerings anlegg. skulle gjerne hørt deres meninger om det er noe marked for dette i bodø.? mvh Tom Arne bodø antirust senter a/s bodøsjøveien 50. (salgslaget) Klar dokk å konkurer ut pris til ilas? sandblås å pluverlakk av felg sett til 2000kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 hei alle sammen vi på bodø antirust a/s vurderer å gå i innkjøp av sandblåserkabinett og et pulverlakerings anlegg. skulle gjerne hørt deres meninger om det er noe marked for dette i bodø.? mvh Tom Arne bodø antirust senter a/s bodøsjøveien 50. (salgslaget) Klar dokk å konkurer ut pris til ilas? sandblås å pluverlakk av felg sett til 2000kr? Lurer jeg også på! Har hørt folk som har fått det for 1800kr, å det er grisebillig så dere burde jo slå det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 hei alle sammen vi på bodø antirust a/s vurderer å gå i innkjøp av sandblåserkabinett og et pulverlakerings anlegg. skulle gjerne hørt deres meninger om det er noe marked for dette i bodø.? mvh Tom Arne bodø antirust senter a/s bodøsjøveien 50. (salgslaget) Klar dokk å konkurer ut pris til ilas? sandblås å pluverlakk av felg sett til 2000kr? Ilas? Hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Ilas? Hvor er det? http://www.il-as.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 får ikke start på min e34 525i bensiner den bare filer på starten og det kommer masse svart røyk fra potta Noen som har tips på ka æ kan feilsøk på har en e34 525i som ikke vil start. Når jeg filer på starten så spretter bensin nåla fra halv til tomtank. Og det siver svart røyk fra potta æ har ei ekstra motorstyring hvis du vil prøv m50b25 uten vanos ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Er det ikke litt dumt å begynne å klage på prisen før tilbudet i det hele tatt eksisterer da? Betaler gjerne ekstra for å slippe å kjøre til Fauske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 får ikke start på min e34 525i bensiner den bare filer på starten og det kommer masse svart røyk fra potta Noen som har tips på ka æ kan feilsøk på har en e34 525i som ikke vil start. Når jeg filer på starten så spretter bensin nåla fra halv til tomtank. Og det siver svart røyk fra potta æ har ei ekstra motorstyring hvis du vil prøv m50b25 uten vanos ? uten vanos ja Har et par ting æ ska feilsøk så æ tar kontakt vess æ treng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 æ har ei ekstra motorstyring hvis du vil prøv m50b25 uten vanos ? uten vanos ja Har et par ting æ ska feilsøk så æ tar kontakt vess æ treng Ok, har du prøvd diagnose ? man trenger en ADS interface på disse, og en pc med ekte com port Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Er det ikke litt dumt å begynne å klage på prisen før tilbudet i det hele tatt eksisterer da? Betaler gjerne ekstra for å slippe å kjøre til Fauske.. Godt poeng! Men hvor ofte får man ting pulverlakket? Eller kanskje man begynner mer med dette vist tilbudet er nærmere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå