Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

hei alle sammen :)

vi på bodø antirust a/s vurderer å gå i innkjøp av sandblåserkabinett og et pulverlakerings anlegg.

skulle gjerne hørt deres meninger om det er noe marked for dette i bodø.?

mvh Tom Arne

bodø antirust senter a/s

bodøsjøveien 50. (salgslaget)

Klar dokk å konkurer ut pris til ilas? sandblås å pluverlakk av felg sett til 2000kr?

Lurer jeg også på! Har hørt folk som har fått det for 1800kr, å det er grisebillig så dere burde jo slå det da!

1800 kr er grisebillig ja, har på ingen måte som hensikt å konkurere ut noen. men vi hadde tenkt på mellom 1800/2000 kr for felgsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, skal vi alle melde oss inn i BMWCCNN og kuppe styret og hele greia fra gutta på mo, så får heller vi midler fra moderklubben og arr treff osv her oppe? :P

Med på den ja :)

Styret består av seks stk ser jeg, det klarer vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å treffes det? Eller er det offisielle treff du ønsker? Hvis du tror de får så mye midler fra hovedklubben, så tar du nok feil. Det er ikke uten grunn at det er slutt på BMW-treffene på ACR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ett domt spm mn javell...mn hvordan i f får dere profil bilde? har prøvd å legg til men får beskjed om enten er det feil piksler eller så er det feil størrelse på bildet.. har forandre frem og tilbake i paint uten at det blir bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å treffes det? Eller er det offisielle treff du ønsker? Hvis du tror de får så mye midler fra hovedklubben, så tar du nok feil. Det er ikke uten grunn at det er slutt på BMW-treffene på ACR.

Det var overhodet ikke alvorlig fra min side, men kun svada jeg kom til å tenke på mens jeg filosoferte litt over sånt i rushen i dag.

Altså, det fins en nordlandsavdeling i bmwccn som har treff av og til. Men alle de er på mo og så langt gidder jeg helt klart ikke å kjøre for å se på andres biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å treffes det? Eller er det offisielle treff du ønsker? Hvis du tror de får så mye midler fra hovedklubben, så tar du nok feil. Det er ikke uten grunn at det er slutt på BMW-treffene på ACR.

Det var overhodet ikke alvorlig fra min side, men kun svada jeg kom til å tenke på mens jeg filosoferte litt over sånt i rushen i dag.

Altså, det fins en nordlandsavdeling i bmwccn som har treff av og til. Men alle de er på mo og så langt gidder jeg helt klart ikke å kjøre for å se på andres biler..

Jeg kunne lett kjørt til mo, om jeg har hatt bilen i drift. Kommer ofte en del folk dit fra mosjøen osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo det som er gøy, å dra gobilen ut på tur ikke bare dilte fram og tilbake i nærmiljøet :D

Når det gjelder treff her i regionen, så har det blitt prøvd før uten suksess for å si det mildt. Når det har vært arrangert treff i Bodø og jeg er den eneste fra regionen som dukker opp og resten er fra andre siden av Saltfjellet, så dør disse treffene ut av seg selv.

Det har til og med vært avlyst treff pga manglende respons. Men i ettertid så har jeg skjønt at det kun er 20-30 medlemmer i regionen her, så er kanskje ikke så rart. Når det gjelder gjengen fra Mo, så stiftet de klubben på begynnelsen av 90-tallet, så det er en godt sammensveiset gjeng som mer eller mindre har holdt ihop hele veien.

I den tiden jeg var aktiv på treff (2006-2010) så var det veldig stor interesse rundt dette og optimismen likeså. På det meste ble det til og med arrangert fredagstreff på ACR fra ettermiddagen og utover kvelden. Ah, det var tider det.

Problemet bunner ut i at det alltid er 1-2 personer som drar lasset og resten dilter etter. Alle vil være med, men ingen vil gjøre noe. Når alt faller på en person, så kan det bli vel mye og de fleste har jo tross alt et liv utenom og. Det er jo også et kostnadsspørsmål. Det er dyrt å ha banetreff og med begrensede (null) midler fra hovedklubben, så måtte det gå som det gikk. Det var jo årlige BMW-treff på ACR i gode gamle dager. Forrige treff på ACR var en fiasko.

Jeg tror nok de er for å spre styremedlemmene dersom det er mulig. Det er bare å dukke opp på årsmøte og melde deg til disposisjon, så går det nok bra det. Når det gjelder treff i år, så ser det labert ut. Foruten 1.maitreffet og en oktoberfest, så kjenner jeg ikke til om det skal være noe treff. Noe som er litt uvanlig.

Det beste dere kan gjøre er å lage litt "støy". Gjør dere bemerket. Få istand et miljø her som blir lagt merke til utover regionen. Klarer dere det har dere en god sak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...