Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Vurder å selg E36 på samme måte.. ta av felger å fronfanger.. å selg den billigere :roll: får jo ikke så mye før en gammel TDS som jeg vil sitt igjen med

Felger man kjøper selv tjener man mest på å ta av å beholde, så selge bil med orginalfelger så kan dem kjøper finne seg noe selv :) Skal du ha dæ ny bruksbil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurder å selg E36 på samme måte.. ta av felger å fronfanger.. å selg den billigere :roll: får jo ikke så mye før en gammel TDS som jeg vil sitt igjen med

Felger man kjøper selv tjener man mest på å ta av å beholde, så selge bil med orginalfelger så kan dem kjøper finne seg noe selv :) Skal du ha dæ ny bruksbil?

Trur det blir sånn om æ ska selg den.. har prøv å få den solgt ei stund.. men virka som den ikke passa noen :roll: ingen som vil ha en opphora bmw.. med "moped motor" :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurder å selg E36 på samme måte.. ta av felger å fronfanger.. å selg den billigere :roll: får jo ikke så mye før en gammel TDS som jeg vil sitt igjen med

Felger man kjøper selv tjener man mest på å ta av å beholde, så selge bil med orginalfelger så kan dem kjøper finne seg noe selv :) Skal du ha dæ ny bruksbil?

Trur det blir sånn om æ ska selg den.. har prøv å få den solgt ei stund.. men virka som den ikke passa noen :roll: ingen som vil ha en opphora bmw.. med "moped motor" :mrgreen:

hehehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurder å selg E36 på samme måte.. ta av felger å fronfanger.. å selg den billigere :roll: får jo ikke så mye før en gammel TDS som jeg vil sitt igjen med

Felger man kjøper selv tjener man mest på å ta av å beholde, så selge bil med orginalfelger så kan dem kjøper finne seg noe selv :) Skal du ha dæ ny bruksbil?

Trur det blir sånn om æ ska selg den.. har prøv å få den solgt ei stund.. men virka som den ikke passa noen :roll: ingen som vil ha en opphora bmw.. med "moped motor" :mrgreen:

Annonser der her så blir den solgt :mrgreen:

http://paktribune.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen i bygda som har en E30 diff å avse? Driver å bygger om caben til M50B25 med E36 M3 kasse, og da blir utvekslinga helt på trynet. Toppfart på 140 tror jeg vi fant ut. Så hvis noen har en diff så kan jeg være interisert!

Må nesten si korjsen utveksling du e ute etter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var valse i hus :) Leies ut lokalt for en hyggelig pris på 200kr

[ Bilde ]

Jepp, sku lagd litt mer plass. har du eksprimentert og funnet trikset?

Stakk rett på ferie så har ikke fått testa på bilen, men har montert den og funnet ut hvordan det gjøres :) Ta kontakt med Olaa1 hvis du vil prøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...