Dan Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Vært i byen i dag på en liten service hos Østbyen. Begynner å bli endel bimmere der nå. Så egentlig et bredt spekter fra nytt til gammelt og de fleste modellserier. La spesielt merke til et par sorte gromme E92. Begynner virkelig å få sansen for de bilene Hva sier dere som bor i byen, er andelen BMW sterkt økende?
FredrikWake Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Vært i byen i dag på en liten service hos Østbyen. Begynner å bli endel bimmere der nå. Så egentlig et bredt spekter fra nytt til gammelt og de fleste modellserier. La spesielt merke til et par sorte gromme E92. Begynner virkelig å få sansen for de bilene Hva sier dere som bor i byen, er andelen BMW sterkt økende? Andelen pene BMW er økende ja
ellingz1 Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Vært i byen i dag på en liten service hos Østbyen. Begynner å bli endel bimmere der nå. Så egentlig et bredt spekter fra nytt til gammelt og de fleste modellserier. La spesielt merke til et par sorte gromme E92. Begynner virkelig å få sansen for de bilene Hva sier dere som bor i byen, er andelen BMW sterkt økende? Andelen pene BMW er økende ja word!
Elliott Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Vært i byen i dag på en liten service hos Østbyen. Begynner å bli endel bimmere der nå. Så egentlig et bredt spekter fra nytt til gammelt og de fleste modellserier. La spesielt merke til et par sorte gromme E92. Begynner virkelig å få sansen for de bilene Hva sier dere som bor i byen, er andelen BMW sterkt økende? Andelen pene BMW er økende ja Tror jeg har hellakkert 4 stykker bare i sommer faktisk!
M-tech02 Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Hvor mye kommer en hellakkering på da? sånn ca?
Elliott Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Hvor mye kommer en hellakkering på da? sånn ca? Stikk innom med bilen din på Bodø Billakkering å spørr etter meg så kan jeg se på det Fikk foresten solgt E46'n idag!!
Odd-M Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Ikke tilfeldigvis noen her som har høyre nyre i krom til E46 de vil selge?
Elliott Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Ikke tilfeldigvis noen her som har høyre nyre i krom til E46 de vil selge? ebay har jo for slekk og ingenting!
Gorg Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Har liggende både høyre og venstre i krom Samme her, skal ha begge to, i helt ok stand mener jeg å huske.
Odd-M Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Ebay har ja, men så utrolig mye enklere å handle lokalt... Gorg, regner med alle festeklips er intakte? Hva skal du ha for den? PM tlfnr så ringer jeg deg.
Yttervik Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Noen som har en servopumpe til E39 liggende? M52B25.
Nils Magnus Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Høres dyrt ut med pumpe Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå