Dan Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Jeg venter på deler, så kjører ikke så mye til da. Apropos våre nye landsmenn, så hørte jeg at de har begynt å kjenne på bildørene utenfor bilforhandlerne i Bodø. De gjør det garantert flere plasser, så lås dørene folkens Skulle fått til et banetreff i høst også. Jeg er med uansett Med nye bremser og short shift bør rundetidene presses ned ytterligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 hva gjør du med bilen i Trondheim? Skulle benke, men kommunikasjons chippen i hjernen røyk så vi fikk ikke signal fra pc.. Ny hjerne er på plass og håper på benking i slutten av uken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Og der var 70-skiltene på plass. Det så ikke jeg før ETTER fotoboksene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 har dem knipset deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Aner ikke. Lå i 80. Ifølge tavla på Bertnes skal det tilsi 75. Får bare vente og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Hmm, kjører alle bilene inn på verkstede på kveldene slik at man slipper hærværk fra nye landsmenn å hvite negre :/ hehe Hmm, kjørte hjem til fauske idag å så den kjeedelige 70 i laaang lang tid, men som ny lovlig mann jeg er holdt jeg fartsgrensa hele veien denne gang hehe Men bane treff er jeg med på uansett!! blir helt vil når hjulene spinner, før jeg blir livredd å tror siviln er bak meg igjen ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Aner ikke. Lå i 80. Ifølge tavla på Bertnes skal det tilsi 75. Får bare vente og se. TROR man måtte ha 12 km/t over før man ble knipset når den var 80 sone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 hvis du ikke er sikker ble du ikke knipset. du SER når blitzen går av. blir jo faen meg sveiseblind i ei uke etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 På de nye boksene skal det ikke være mulig å se blitzen mener jeg å ha hørt. Om de har disse boksene her oppe vet jeg ikke. Boksene her i regionen har en margin på 4-5 km/t tror jeg det var. 70-skiltene på Fauske siden står jo helt håpløst plassert. Rett rundt en slak sving inntil fjellsiden med masse busker. Burde stått før svingen sammen med skiltet for boksene. Men flere som har gått i baret har jeg fått høre. Nå er det bare å selge M3'n og kjøpe seg en sånn en: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Tja, da blir du jo ikke alene i valnes fjord om å kjøre moped bil Er jo en i røvika som har 3 røde mopedbiler stående tøffe greier HÆ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Hehehe. Har sett de bila der ja. Ikke f... om jeg skal ha en sånn. Da sykler jeg heller Så forresten bilen din når du passerte her i dag. Tøøøøøøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Men sykling er ikke til å flire av, savner faktisk litt de morgnene jeg sykla til jobb men ikke når det regner hehe hehe, naah, var så skitten å fæl da så :/ Men takk, brodern satt på så når vi kjørte fårbi hos deg sa han "va ikke det dær han Dan med M3'n da?" ^^ kjendis får oss som liker bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 dakars folk, måtte kjøre i 70km/t! ka dåkke klage etter? Her e det maxfart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 På de nye boksene skal det ikke være mulig å se blitzen mener jeg å ha hørt. Om de har disse boksene her oppe vet jeg ikke. Boksene her i regionen har en margin på 4-5 km/t tror jeg det var.70-skiltene på Fauske siden står jo helt håpløst plassert. Rett rundt en slak sving inntil fjellsiden med masse busker. Burde stått før svingen sammen med skiltet for boksene. Men flere som har gått i baret har jeg fått høre. Nå er det bare å selge M3'n og kjøpe seg en sånn en: Møter alltid en sånn på tur inn til Fauske fra Bodø.. Irriterende.. Hvor er det nye 70-soner? Forbi begge fotoboksene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Hehe, er vell 70 hele veien fra nordvika og til kistranda nå om æ ikke huska rætt.. eller feil Men det er GODT skilta i alle himmel retninger om at det er 70 der så de aller fleste.. med untak i dan finner det ut ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå