JoCCe Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 hmm, hvorfår selge nå da? har du ikke kunnet få mere får den i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Kom ikke på det før nå. Planen var å selge neste år. Kan sikkert få mer for den til våren. Kanskje få presset 10-20 tusen til, men ønsker ikke det. Har lagt meg på en pris jeg syns er realistisk. Blir den ikke solgt i høst vil prisen neppe stige til våren. Da er nok sjansen større for at jeg heller beholder den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 hehe, sliter du med plass til vinter lagring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Det gjør jeg også, men er ikke derfor jeg selger. Blir for lite brukt pluss at jeg ønsker å frigjøre midler til andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 ja, skjønner Kjøp audi!! hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Hehe. Audi er jo den eneste bilen med fem nuller. Fire i grillen og en bak rattet Audi er sikkert gode biler, men jeg er BMW-mann på min hals, så å kjøpe noe annet er uaktuelt. Mye å velge mellom og mye jeg har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Heilt sant det hehe Er jo også bmw mann, å må innrømme at jeg savner rekke 6'ern å bakhjulstrekk, får med qattro å 235 35 19 rundt om skal det noe til får å slippe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 noen her som veit om de karene på "smart" bilvask er duganes folk? hadde litt lyst til å la dem polere bilen min, og brenne lakken så jeg kan få sponset opplakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Jeg har ikke prøvd "Smart" selv men ut fra måten de vasker på tviler jeg litt på kompetansen. 2-3 mann hiver seg på bilen og gnikker med svamp ukritisk overalt. Med tanke på at de da skal stå rett på siden av vaskingen og polere så er jeg særdeles tvilsom til resultatet. For et bra resultat hadde jeg aldri sluppet dem løs på bilen. Kan ikke tenke meg at du kommer så langt med en erstatningssak dersom du får skadet lakken i prosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 nei, er bare ønsketenking. har sett før at de har slamret opp dørene rett i de stolpene som er der inne. tror jeg bare tar turen til autoparts og kjøper polish maskin og litt voks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freedrik Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Noen som vet noe om den 325ix turbo'en som selges i bodø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Det Smart vaske greiene er det det samme som på Fauske? Ser litt harry ut de greiene der. Er nok ikke mye "Smart" å hive inn bilen der freedrik: Skal du ha deg sladdebil i vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 noen her som veit om de karene på "smart" bilvask er duganes folk? hadde litt lyst til å la dem polere bilen min, og brenne lakken så jeg kan få sponset opplakkering. Tror du dropper det! Kjøp bilen min noen!! 310 000!! Trenger jo ikke privatbil lengre, så nå har jeg satt ned prisen maks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 noen her som veit om de karene på "smart" bilvask er duganes folk? hadde litt lyst til å la dem polere bilen min, og brenne lakken så jeg kan få sponset opplakkering. Tror du dropper det! Kjøp bilen min noen!! 310 000!! Trenger jo ikke privatbil lengre, så nå har jeg satt ned prisen maks! Hadde jeg hatt litt bedre råd så skulle jeg ha kjøpt den tvert.. Men skal flytte nå, så da går det litt cash til innkjøp av masse drit (nye hvitevarer) Men, hvorfor bruker du O.P. Fure som har Opel til å selge bilen din.? Så forresten at bilen din også blir brukt i reklame for Centrum bil(Mekonomen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 hehe, jeg dreit i de der smart karene. har ikke hjerte til å sette bilen der. så det ble innvistering i poleringsmaskin istedet. har faktisk virkelig fått opp øya for E60 i det siste, men jeg vil ikke bytte ut min før jeg er ferdig med den. og det kommer nok til å ta sin tid. så blir det vel boligkjøp snart. noen som har tips til noen fine hus til lite penger i Bodø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå