Dan Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Klarer det fint på 2 timer andre veien Siden jeg bor i Valnesfjord, blir det en stor omvei for meg. Tanken var å ta med dama i 520'n og ta en liten miniservice mens jeg er der. Bilen skal ikke tilbake, nei. Er på utkikk etter leiegarasje å ha M3'n i til jeg får somlet meg til å bygge en selv. Hvis noen vet om en er det bare å rope ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 joa, blir kanskje det. var bare om det ikke blir bært med det første på fjellet, kan du jo hente bilen andre veien i mårra om du ville. har ført vært med på å kjørt fra fergekaiet på sørsiden av der jeg bor --> via Mo - over saltfjellet - via tverrlandet --> til fergekaiet på nordsiden av der jeg bor. (den andre ferga gikk ikke). og DET er en skikkelig omtur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 e e no iallfall gira på å va mæ på treff.. bor i mosjøen.. skitten bil, men.. http://galleri.sommertreff.no/gallery/24%20Høsttreffet%2007%20I/Danielj_Sommertreff07.jpg%20(36).jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 litt bilder a min bil( å me ) på tidligere acr treff=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Meget pen bil du har Petter Så den bilen på ett av sommer treffene, får hadde telt på andre siden av veien på det nederste bilde Dan, er det kun lagrings plass til bilen du trenger eller bør den være i fjøyro området? Har jo bunkersene på setså, men har hørt snakk om fukt der :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 takker.. =) ja den blir flittig brukt på banetreffene.. siste sommertreffet du hadde telt ved oss? jeg bruker faktisk kjøre hjem om natta, men i år blir det vel camp der oppe hele helga=) pleier å holde til sammen med den wankelbobla og en mørkegrønn 3.gen rx7++ vi er egentlig ganske mange fra mosjøen som er der sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 hmm.. der dere campa eller?=) img]http://images.bimmers.no/files/9vl9do9gldd39ry55p67.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Dær har du oss ja bussen til sørøy gutta fra s.sjøn å party teltet bak deg å mitt lille telt til høyre der, som ikke ble brukt pga strøkent vær på det treffet Ser frem til årets sommer treff å satser på like bra vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 ja e og.. gler me som en raillhuinn=) hehe.. ha fått anna trim på bilen, og handla inn litt beire dekk, og anna klossa å skiva framme.. =) så no ska bobla bankes.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Ekke di boble? Va jo å kjikka på den så Å om æ ikke ve heilt jævli drita da så hadd dåkk nåkka ville jente ilamme dåkker? (A) haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 heehe.. nei dæ e kompisen min.. jo då trur e du va heilt drita.. hehe.. va ingen damer som bodd ilammæ oss iallfall.. :s hehehe.. men dæ va nån fra maxpower dar å tok bilda^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Hmm, ja dær kan du e Ja fikk med meg de max power folkene, han ene kompisen min hev seg jo med i babe vasken senere på dagen ^^ haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Jeg skal til mo på sommertreff 13-15 juni! http://images.bimmers.no/files/okleah5ltoxc20npcthz.jpg flott bil! går det greit å kjøre med de felgene uten noe vals? hva slags dempere/fjører har du? Der er ET30 på felgene. så dem står i vognkortet, men har nå 25mm spacer foran og 35mm bak. Understell.. ja.. Har apex 60/40 fjærer, gule justerbare koni, powerflex foringer hele veien og justerbart H&R 18/22mm stab stag. Skal være stiv og krenge minimalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Dan, er det kun lagrings plass til bilen du trenger eller bør den være i fjøyro området? Har jo bunkersene på setså, men har hørt snakk om fukt der :/ Trenger lagringsplass ja. Helst så nært som mulig Valnesfjord/Fauske. Kan strekke meg til Tverlandet, men det er maks. Har spurt halve salten omtrent snart, men uten hell. Må vel hive inn en annonse i avisa tenker jeg. Fukt kan vi ikke ha noe av nei Det er forresten meldt knallvær her neste uke, spesielt mot helga med temperaturer over 10 grader og strålende sol. Saltfjellet rundt 5 grader. Da mååå det vel være mulig å få lurt M3'n over fjellet en tur Petter: En liten hilsen til min fødeby Meget pen bil du har der. Moro å kjøre på ACR? Ser fram til min debut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Tror muligens vi var samtidig på banen i junitreffet plugg... Kjørte S2000 da. Hadde ikke så mye bakdekk + at det var første gangen min på bane, så tok det ganske rolig. Husker iallefall der var en BMW 3 serie stasjonsvogn der det stod skrevet diesel i støvet på bakruta. Kjørte som om bilen var stjelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå