Ivrig86 Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Hehe, nydelig den der ja Det er vel ikke bare bare å skifte skjermene bak til M3, er ikke skjermene festet til taket, så det må kappes også sveises på? : / Er ikke bare bare nei Og felgene skal nok bli svarte jo... Tror det blir kult når all carbonen kommer på ...... Ikke flere som tror det ? Blir carbon panser,bakluke,speil,diffuser,noe i frontfangeren og mulig dørklinker...... Tror det blir kult jeg da.... Ps felgene forran skal 2cm lenger ut enn på det bildet hvor den står innendørs da.... Tror det kan bli kult "racingstuk" med svarte hjul og carbon M3 merker skal IKKE på nei hehe...
destroyy Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Denna blir nok lagt merke til ja fet bil Hørte no rykter om at du skulle kjøre omkapp med julian på skogen? det skjer håper jeg
morteym Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Hehe, nydelig den der ja Det er vel ikke bare bare å skifte skjermene bak til M3, er ikke skjermene festet til taket, så det må kappes også sveises på? : / Skjermene er nok modifisert, bytter ikke ut hele platen opp til taket..
Ivrig86 Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Denna blir nok lagt merke til ja fet bilHørte no rykter om at du skulle kjøre omkapp med julian på skogen? det skjer håper jeg HAHA what?? Nei den skal stå på utstilling bare gitt... Men Julian var litt stor i kjeften i sommer å skulle kjøre fra en kamerat sin s13 med GATESLICKSA sine haha tror di dekka betyr ALT å litt til for han hehe Så kameraten min stiller opp med nybygd motor med smidd innmat å greier Håper på rundt 400hk men nå kjører vi sidelengs da Ikke rundetider =) Jeg skal teste s14aen min utpå å samt enda en kamerat med s13 som står i garasjen her nå Tar nok julian LETT på slettene men i svingene er det sideways som gjelder
Ivrig86 Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Her er s14en min for di som ikke vet hvordan den ser ut =) Blir nok å se på banen til sommeren
vetu03 Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Strøken bmw, sett denne på autodb en stund då.. Og blir nok veldig bra med alle planene dine. Gleder meg til å se den ferdig;) Feet den nissanen også faktisk;)hehe
Ivrig86 Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 Nå ligger stabstaget,carbon motordeksela og oljelokket på posten å venter =) Så henter det ut imorgen etter jobb å monterer så kommer det bilder Tror også det blir 20" Sommerhjul =) Larzon Innovation, Svarte med blank kant.... 10cm kant bak =)=)=) 8,5x20" foran og 10x20" bak =) Blir ET 20 bak men usikker på om det blir 20 el 40 ET foran eventuelt..... Så blir di som står på nå blank svarte og vinterhjul =)
Audun Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Jeg kjøpte Larzon Innovation i fjor sommer på min E46 i samme dim som du har tenkt deg, Jeg er litt skuffa over felgene, meget pene og se til, men svartfargen flasser til meg, og har kun vasket med vann og svamp. men får jo så klart hva du betaler for da.
Tommy Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Har denne bilen den originale BMW fargen 476 Ambra? den ligner ganske mye. Slik som denne?
Ivrig86 Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Har denne bilen den originale BMW fargen 476 Ambra? den ligner ganske mye.Slik som denne? nei dette er peugeot salamque oransje tror jeg den het
Ivrig86 Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Jeg kjøpte Larzon Innovation i fjor sommer på min E46 i samme dim som du har tenkt deg, Jeg er litt skuffa over felgene, meget pene og se til, men svartfargen flasser til meg, og har kun vasket med vann og svamp. men får jo så klart hva du betaler for da. Såpass =(......... bilde av bilen hmed hjula på??
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 snygg bil, og veldig flott farge sett den s14en mange ganger... rå er den
Audun Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Jeg kjøpte Larzon Innovation i fjor sommer på min E46 i samme dim som du har tenkt deg, Jeg er litt skuffa over felgene, meget pene og se til, men svartfargen flasser til meg, og har kun vasket med vann og svamp. men får jo så klart hva du betaler for da. Såpass =(......... bilde av bilen hmed hjula på??
Ivrig86 Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Jeg kjøpte Larzon Innovation i fjor sommer på min E46 i samme dim som du har tenkt deg, Jeg er litt skuffa over felgene, meget pene og se til, men svartfargen flasser til meg, og har kun vasket med vann og svamp. men får jo så klart hva du betaler for da. Såpass =(......... bilde av bilen hmed hjula på?? Iallefall Senket NOK Hehe Synd det ikke var coupe da... Men tror di felga kunne blitt bra på min. Di koster egentlig 6500 pr stk bak og 6200 pr stk forran da så BURDE ikke flasse... Hadde bedt om nye hadde jeg vært deg... det der skal ikke skje vett. Du har vell 40 innpress bak? Jeg tenkte å kline til med 20 innpress siden jeg har plassen =)
Ivrig86 Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Fikk litt deler idag så legger inn bilder =) Syns det ble knallbra jeg azz Sjekk dette bildet i forhold til det STYGGE oransje motorrommet som bilen hadde da jeg kjøpte den hehe Mangler bare det M3 Luftinntakgreiene nå så blir motorrommet bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå