anders87 Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Fin bil du har kjøpt deg! Liker planene dine;)
Audun Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Jeg kjøpte Larzon Innovation i fjor sommer på min E46 i samme dim som du har tenkt deg, Jeg er litt skuffa over felgene, meget pene og se til, men svartfargen flasser til meg, og har kun vasket med vann og svamp. men får jo så klart hva du betaler for da. Såpass =(......... bilde av bilen hmed hjula på?? Iallefall Senket NOK Hehe Synd det ikke var coupe da... Men tror di felga kunne blitt bra på min. Di koster egentlig 6500 pr stk bak og 6200 pr stk forran da så BURDE ikke flasse... Hadde bedt om nye hadde jeg vært deg... det der skal ikke skje vett. Du har vell 40 innpress bak? Jeg tenkte å kline til med 20 innpress siden jeg har plassen =) Du kan sikkert gå for 5-serie innpress ja, hvis du er usikker kan du høre med Sivert på Automote, han vet dette bedre enn de fleste. Syns det var en stiv pris på de hjula? jeg kjøpte mine hos Dekkspectrum og betalte rundt 17-18 med dekk... hvor fikk du pris da?
Ivrig86 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 Iallefall Senket NOK Hehe Synd det ikke var coupe da... Men tror di felga kunne blitt bra på min. Di koster egentlig 6500 pr stk bak og 6200 pr stk forran da så BURDE ikke flasse... Hadde bedt om nye hadde jeg vært deg... det der skal ikke skje vett. Du har vell 40 innpress bak? Jeg tenkte å kline til med 20 innpress siden jeg har plassen =) Du kan sikkert gå for 5-serie innpress ja, hvis du er usikker kan du høre med Sivert på Automote, han vet dette bedre enn de fleste. Syns det var en stiv pris på de hjula? jeg kjøpte mine hos Dekkspectrum og betalte rundt 17-18 med dekk... hvor fikk du pris da? Sååå billig? Kjeltring/innbruddspris det !! Jeg jobber selv på hovedimportøren av Pirellli (Gummicentralen/Asker vulk) Å med 50% på felgene og 70% på dekk så havner di på ca 22 med 275.25.20 bak og 225.30.20 forran men da er det Pirelli P Zero Nero da Sikkert litt bedre dekk enn hva du fikk med...... Helt SINNSYK pris det der... Bare felgene koster 12700 + moms med 50%..... men kan hende dekkspectrum har litt prosenter på felgene enn oss for vi handler sjelden der også viss mann hiver på no billig dekk så er det jo mulig... Men ca 22 må jeg betale å da er det kostpris på dekka Å utifra bildene dine tviler jeg på at du har samme dekk dimensjon bak iallefall Prisene endrer seg fort fra en dim til en annen å
Ivrig86 Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 Etter å ha sett en bekjent sin e36 M3 med 19" Zito Titan 8,5x19 og 9,5x19 så lurer jeg muligens på sånne............ Noen som har bilder av en e46 coupe med sånne??
Ivrig86 Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 da er Zito Titan 8,5x19" ET35 og 9,5x19" ET20 bestilt Kommer imorgen =) Usikker på dekk dim enda men tror det blir 225.35.19 forran og 255.30.19 bak.... Enten Pirelli Pzero nero eller Pirelli P zero rosso.. Bremsene syns godt bak disse felgene så får se om det blir noen nye bremser etterhvert å =)
///MoePower Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Et lite tips: Ikke siter innlegg med bilder om og om og om igjen, litt kjedelig å se de samme bildene innlegg for innlegg nedigjennom. Det er jo bare å fjerne de greierne hvis man må sitere, slik at det kommer linker istedenfor bilder. Forøvrig en veldig fin bil trådstarter har her. Stå på videre, dette blir bra vettu.
S. Gunstad Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Stå på videre, dette blir bra vettu. Dette ER bra
Ivrig86 Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 Nå har jeg fått montert 235.35.19 og 265.30.19 pzero nero så da håper jeg det går på bilen =) Ville egentlig ha 225.35 forran men ble så rart iforhold til bakfelgen så satser på at 235 går =P Fått montert xenon i grøftelysa/sprederene siden sist også =) Neste pri er ny toning av rutene... 35% på sidene og 20% på bakruta for å unngå gjennomskinn forfra ;P
THE WOLF Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Nå har jeg fått montert 235.35.19 og 265.30.19 pzero nero så da håper jeg det går på bilen =)Ville egentlig ha 225.35 forran men ble så rart iforhold til bakfelgen så satser på at 235 går =P Fått montert xenon i grøftelysa/sprederene siden sist også =) Neste pri er ny toning av rutene... 35% på sidene og 20% på bakruta for å unngå gjennomskinn forfra ;P Du får legge inn bilde av bilen din med felgene. Det er jo samme felger som Caroline hadde på gamlebilen sin det. Du burde polere kanten,eller så er det lett for og bli ripete når du vasker dem.
gaasen Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Hadde også larsonhjula på en 3-serie i fjor sommer, 8,5 og 10x20 med 225/30 foran og mener det var 265/25 bak. Dyr dimensjon bak hvertfall. Kom seg på ca 17500 komplett med dekk, men ukjent merke. Ikke noe pirelli for å si det sånn.. Jeg hadde 3-serie innpress å valsa kun litt på bakskjermene, tror du absolutt bør gå for 5-serie innpress. Har også på følelsen att disse hjula ikke er så slitesterke.. Ikke imponert av kvaliteten for å si det sånn. Fikk antydning til bronsjefarge i ene bakfelgen etter bare noen uker, og vaksa kun med valig bilshampo..
Ivrig86 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Ja legger ut bilder vett ;P Skulle egentlig prøve di idag men snør jo her så... får prøve di etter jobb imorgen iallefall =) Må eventuelt legge på dekka på to av felgene og ballansere alle 4 så... også tar jeg å polerer kanten med mequiars chrompolish =)
Ivrig86 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Hadde også larsonhjula på en 3-serie i fjor sommer, 8,5 og 10x20 med 225/30 foran og mener det var 265/25 bak. Dyr dimensjon bak hvertfall.Kom seg på ca 17500 komplett med dekk, men ukjent merke. Ikke noe pirelli for å si det sånn.. Jeg hadde 3-serie innpress å valsa kun litt på bakskjermene, tror du absolutt bør gå for 5-serie innpress. Har også på følelsen att disse hjula ikke er så slitesterke.. Ikke imponert av kvaliteten for å si det sånn. Fikk antydning til bronsjefarge i ene bakfelgen etter bare noen uker, og vaksa kun med valig bilshampo. Ja jeg hører bare dritt om larzonhjula så gadd ikke kjøpe sånne... Så da ble det zito titan.... di handler vi endel av på jobben å så lettere å klage om det skulle være noe fuck
Mortensen Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Det blei smooth som f da:D så bilen din i Fjordparken for noen helger siden.. sinnsykt feit bil! sett nissan din der mange ganger og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå