Gå til innhold

Noen som har bilder av E-61 med Solfilm?

|_BMW_|
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal legge solfilm på alle rutene på min E-61, derfor lurer jeg på om noen har noen tips til hvor mørk film jeg bør bruke på de forskjellige rutene?

Evnt. om noen har bilder med ferdig resultat setter jeg kjempe tips om dere slenger ut noen bilder :wink:

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har original-tonede ruter fra fabrikk på min E61. BMW Individual solbeskyttende vinduer heter de. Jeg vet desverre ikke hvor mange % de er tonet, men det tror jeg E.H.D har god peiling på. Jeg har desverre kun fra B-stolpen og bak. Jeg syns det er en pen soting - ikke overdrevet og harry som mange har når de får køl-svarte ruter..

9mf78qshydltauyv2m6w.jpg

fdkwtc970eotio7wgefy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har, som Saltkjelen, BMW Individual solbeskyttende vinduer på min e90 fra B-stolpen og bakover. Jeg har også orginal solgardin i bakvinduet og i bakdørene (de i bakdørene er nede på bildet)

På vinduene på foran er deg lagt en solfilm fra Sun-Gard type Desert 40, den heter 40, men er 38% ifølge denne siden: http://www.tintcenter.com/films/sungard/s_d_sm/

Som du ser er det en bra match til bakvinduene. Hvis du skal ha lik film rundt hele bilen vil jeg anbefale en lys film på 35-40%. Du kan også velge den lyse kun foran og ha 20-30% bak.

På dette bildet ser det veldig lyst ut, men det er fordi bakgrunnen er lys.

Fikk lagt denne filmen på hos Riis Bilglass.

img4250os0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...