///Lasse.B Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Ser bra ut dette:-) blir bra når du får på det som du har bestillt ifra KOED. Få på flere bilder av bilen En fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Heisann ,der var det jo en compact og jo:) Kan bli bra dette her:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 håper det blir litt grompact stil over min å men siden jeg er fattig så får jeg ta litt og litt....toning av ruter,senke sett og stabstag er jo drømmen fra nå av =P grunnen til at det blir litt M tech deler er at jeg var så lur å dytta borti en bil for noen uker siden, å forsikkringa betaler ^^ hell i uhell kan man vel kalle det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 hvorfor bytter du ut facelift grillen i prefacelift grill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 tja syntes ikke faceliften er no serlig....stikker for mye ut liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Kan ikke noen dytte borti meg og? Jeg vil og ha m-tech;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 du får kjøre på retten din=P....finne en fin forkjørs vei å dure fram og til bake...før eller siden er det en eller annen luring som deiser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Du har nok m43! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 tja syntes ikke faceliften er no serlig....stikker for mye ut liksom...eller no =P Må si meg enig med deg her, den gamle er mer firkantet og passer linjene på E36 bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 haavard InnleggSkrevet: Man Feb 25, 2008 15:43 Tittel: Du har nok m43! det vil si?=P var egentlig ikke sikker på den derre m42/43...hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Kjøper gjerne den facelift grillen din jeg.. Hvis den er hel vell og merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 M43B19 for å være helt eksakt. Les mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M43 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 takker....tja hel..hmm tror den er litt pressa inn ved venstre lysktespyler.... hvis jeg får ta med meg de gammle delene ( regner med det siden jeg kjenner folka ) kan du få den=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå