Vegar br. Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Skal kanskje dit, jeg og en kompis eller to.. Vi kjører fra namsos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 jeg skal dit med e30 325 banebil,, blir første gang æ prøv mæ på drifting på bane gleda mæ som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiffe Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Skal kanskje dit, jeg og en kompis eller to.. Vi kjører fra namsos! Dere får joine oss på trones om dere vil ha noen å kjøre sammen med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 jeg skal dit med e30 325 banebil,, blir første gang æ prøv mæ på drifting på bane gleda mæ som en unge Hey Mikael! Kordan e30 har du? Ska du ikje på med e36n då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Kommer som vanlig en masse folk fra lofoten, egen stand har vi og Anbefaler alle og ta turen til dette meget bra treffet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Vi kommer som en større gjeng fra Trondheim Gleder meg masse allerede. 28 grader og skyfri himmel ifjor. Jeg var skikkelig solbrent etter helgen. kjørte jo enten med taket nede eller gikk rundt ute i solen Stemningsbilde fra ifjor: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiffe Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Skubber denne tråden opp. Noen fler om har bestemt seg for å opp/ned? som også skal stille ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Da var sommertreff helgen over! Det sto desverre ikke helt til forventningene i år, dette pga fyll og dårlig organisering. Det som plaget meg mest var at det var helt elendig oppmerking og at det var trangt å kjøre på området. Til tider tok det 20minutter å komme seg fra porten og til pitn, uten at det var kø, dette kun pga fulle folk i veien (også på formiddagen) og at man må kjøre en enorm omvei hviss man skal følge skiltene. I tillegg ble det meldt 2 voldtekter og mye bråk: http://www.ranablad.no/nyheter/article3608810.ece Men når man først fikk kommet seg på banen var alt supert!! Hva er deres meninger/erfaringer fra helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Jeg fikk lufta M3'n og var strålende fornøyd med det. Bilen oppførte seg eksemplarisk. Føreren derimot har endel å hente før det blir akseptable rundetider. Men jeg storkoste meg på banen etterhvert som jeg fikk noen runder og begynte å lære meg hvordan jeg skulle ta svingene. Fikk til og med flist en Honda S2000 på langstrekka Ellers har jeg også registrert endel drikking og synlige berusede folk på standområdet. Var litt engstelig for å forlate bilen, så ble til at den ikke sto så mye alene. Det var også mye forsinkelser syns jeg. Forutså litt dette lørdag, så kom litt sent på dagen, samt at jeg dro inn til Mo før pausen til breisladden. Dukket opp igjen kl 20 for å kjøre, men ble nesten 21.30 før jeg fikk kjørt. Syns heller ikke noe om drifting på åpen kjøring, særlig når dem ikke kjører for fullt mellom svingene. Da blir dem til hinder for dem som vil få ned rundetidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Om du flisa en S2000 på langstrekket så finnes følgende muligheter: 1: Det var noe galt med S2000 eller føreren av den var en pingle. 2: Du har en jækla frisk S14. Jeg kjørte sammen med en kompis som har S2000 i fjor, og jeg måtte rask innfinne meg med at jeg ikke hadde nubbesjangs. Verste av alt var at jeg tok ikke innpå i svingene heller... Kalkulerte meg raskt fram til at skulle jeg greie å hamle opp med den bilen så måtte jeg ha omtrent like mye krefter som den har, altså 240Hk, og det er en lang vei for å komme dit med min S14B23. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Mulig den ikke ga full gass nei. Det er umulig å vite. Tok innpå på slutten av langstrekka og passerte han der, så du kan ha rett i det. I svingene hadde jeg ikke sjans, men der er jeg en pingle Var du på treffet? Så bare en annen E30 M3, men den hadde hvite felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Mulig den ikke ga full gass nei. Det er umulig å vite. Tok innpå på slutten av langstrekka og passerte han der, så du kan ha rett i det. I svingene hadde jeg ikke sjans, men der er jeg en pingle Var du på treffet? Så bare en annen E30 M3, men den hadde hvite felger. Tror neppe den ga full gass. Har prøvd bilen til kameraten min, og den er motomessig fullstendig overlegen min M3 iallefall. Og etter hva jeg har sett så går ikke min noe dårligere enn andre B23. Var ikke på dette treffet nei. Det var egentlig planen, men tiden strakk rett og slett ikke til. Satser på å greie å rekke høsttreffet.. Eller, det rene kjøretreffet hadde nok passet meg bedre, men det kom på et litt dårlig tidspunk desverre. Synest det begynner å bli litt for mye gatebil-tendenser over sommertreffene nå- Veldig mye folk, mange av dem er kun der for å drikke og feste. Greit nok i og for seg, men når de alltid bare MÅ gå der bilene skal kjøre så blir det litt irriterende. Men det er vel bare slik det er, så da må vi vel leve med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiffe Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Denne helgen var bare helt rå.. Jeg fikk stilt ut bilen, og hvanet tilslutt på bane.. hadde ingen planer om å ut å kjøre, men klarte ikke dy meg ellers må jeg si meg enig i at vaktholdet var for dårlig på dette treffet.. spessielt fredagskveld på partycampen.. Det ble alt for my slossing og bråk.. ang volltekten som ble nevnt lenger opp, så er dette forferdelig. men jeg kan si en ting om den siste saken, hun fra salten (Den andre voldtektsanmeldelsen er levert inn ei 20 år gammel dame fra Salten. Åstedet skal være en campingbil eller en campingvogn, og forholdet skjedd ved firetiden natt til lørdag. – I denne saken har vi ikke mye å gå etter. Vi har avhørt fornærmete, men så langt er ingen pågrepet, sier politiinspektøren.) Dette er bare piss!! dette foregikk inne i campingbilen jeg og mine kompiser dro opp med.. Det som skjedde var at hun hadde tatt med seg en kar inne i bilen, og pult han.. vi oppdaget hva som foregikk og kastet de ut av bilen.. vi har mange vitner på at de pulte:p dette kvinnfolket er beryktet for å ikke være helt klår oppe i toppen.. vi vurderer å ringe til politiet i rana, men siden det ser ut som om de dropper saken, så går det vell bra.. fyren slipper å få en volltektsak på seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Espen M33: Hva er en S14B23 kapabel til å kjøre på rundt ACR? Jeg har MYE å hente på sporvalg, nedbremsninger foran svinger og fart ut av svinger. Ellers er jeg enig i at det begynner å bli for mye folk på disse treffene. Syns iblant det er for mange biler utpå også, selv om dette bedret seg lørdag og søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Espen M33: Hva er en S14B23 kapabel til å kjøre på rundt ACR? Jeg har MYE å hente på sporvalg, nedbremsninger foran svinger og fart ut av svinger. Ellers er jeg enig i at det begynner å bli for mye folk på disse treffene. Syns iblant det er for mange biler utpå også, selv om dette bedret seg lørdag og søndag. Hva en frisk oppsatt E30 M3 med S14B23 er kapabel til vet jeg ikke, men jeg kan jo si hva min til nå har greid med meg bak rattet. Følgende oppgraderinger er gjort med min: Gruppe N understell, gruppe N traversforinger bak, K-mac camberplater foran, E36 M3 bremser foran og bremsekraftforsterker fra E32 750i.. Motor,gir og utveksling er helt originalt. På tørt føre, og uten passasjer har jeg vært nede i lave 1,51 runder. Dette med både 17" og 18" hjul med vanlige dekk. Med 16" Dunlop Direzza R-dekk var jeg, de få rundene jeg fikk kjøre uhindret nede i høye 1,47 runder. Er dog relativt overbevist om at jeg skulle greid å kappe ytterlige et par sekunder om en dreven sjåfør kunne ha gitt meg noen råd og vink, samt at horna kunne holdt seg innunder hjelmen litt oftere... Tidene er forøvrig ikke målt med stoppeklokke, men med en MyChron Ir-laptimer, så de skal være relativt riktige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå