Marius2002 Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Bilen er en E36 318i. 1997 modell. Helt grei bil, har lyst på M-frontfanger, men det får vi se på. M-bakfanger stod på bilen når jeg kjøpte den. Cosmosvart(303) er fargen, noe jeg mener passer den utrolig bra. Ting som er blitt gjort etter jeg kjøpte bilen: -Overhalt startmotor -Nye bremseskiver foran -Nye bremseklosser foran -Nye hovedlykter (Angeleyes) -Nye blinklys foran -Nye tåke/grøftelys -Hvit/rød baklykt -Nye dempere bak -Foringer her og der samt olje og luftfilter Forslag til hva som burde gjøres eller ikke gjøres så tar jeg gledelig imot det Fast passasjer i baksete: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Så veldig fin og strøken ut Ville vurdert senking ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Takk NJD Vurdere kanskje senking, men det blir ikke enda. Ellers så skal jeg få tatt interiørbilder idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Pen bil Fint med sort sedan... Skal du ha de felgene i 17" Blir sikkert bra, men tror den trenger litt senk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Skal få tatt noen bilder av de nye tåkelysene idag og interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Da har jeg ordnet litt bilder. Har enda ikke tatt bilde fra bilen bakfra. Dette på grunn av en liten småbulk på bagasjelokket som skal rettes ut neste mandag(03.03.08). Etter det da kommer det bilder. Nye grøftelys: Interiør: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Noen som vet om et vaske-/rensemiddel som fungerer bra på velour? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Bilen er nå levert inn for å få fikset bagasjelokket og hjulbuen. Dette valgte jeg å ta hos Frodes Karosseri og Lakk i Molde. Blir bra håper jeg. Slenger ut bilder når den er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Har fått bilen tilbake fra lakkering, er ganske fornøyd med resultatet. Vinterfelgene er vel ikke akkurat noe å skryte over, men bilen går no fremover fordi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Du burde fjernet den org fangeren peders å satt på no mer fancy;) http://www.stimport.mystore.no/index.php?cPath=23_37 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Du burde fjernet den org fangeren peders å satt på no mer fancy;)http://www.stimport.mystore.no/index.php?cPath=23_37 Jepp Mats, vi får se. Har nettopp retta ut bulken + litt lakking for x antall tusen, så er litt tom for cash for tiden. Første prioritet er navigasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Mye kom lakkeringen på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Mye kom lakkeringen på? Retting + lakkering 9k. Da tok jeg bagasjelokket og venstre hjulbue bak. Det var noe smått der også som måtte fikses. Sure penger men var ikke billigere hos Molde Billakkering. Kjenner heller ingen som driver med slikt på fritiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Liten bildeupdate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Pen bil, senk å Brock B1 felger hadde gjort susen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå