Tommy Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Et stort tap for bilfrelste verden over dette. Både Charlie, han "lærlingen" han hadde med seg, og mike, og Scott, jobber nå for chip foose.
Hyggmaister Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Uff da. De burde jo fortsatt for seg selv! Forøvrig akkurat ferdig med dagens episode...
Gunnar Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 Bluebear er vel ute etter gårdagens episode (en gang i sesong2).. Tok en rask titt på wiki, en del som ble avslørt kan man si.. Stemmer, syns det var velfortjent. Når man ikke hører på en erfaren bilbygger i forhold til slike ting, så kan man bare drite og dra. Faen meg frekkeste lille dritten jeg har sett. Hadde han hatt peiling, så hadde han ikke hatt problemer med å overbevise Boyd om at det var sterkt nok. Det skal ikke mange regnestykkene til for å beregne en U-bjelke..
Azeton Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Lest litt rundt omkring på forumer, engelske og norske. Det virker som om det er flere som mener at Boyd var en fyr som kun var etter pengene. og at han var en dårlig leder i verkstedet. Menes også enkelte steder, at det var arbeiderne der som gjordet det meste av design og arbeid...?? Flere synspunkter takk?
Sevenord Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Gunnar: Stort sett helt enig med deg, han viste absolutt 0 respekt. Noe slikt kunne ikke fungert hadde det ikke vært for at dette var ett tv-show.. Men slik blir det når ting bare sklir ut.. En liten dritunge som er frekk og oppkjeftig mot sjefen sin og kanskje verdens største hotrod-bygger(?). Samtidig skjønner jeg at BB ble forbannet når de sveisa sammen ramma mens han var borte(feigt). Ramma var tross alt hans eiendel. But on the other hans, Boyd hadde tilbudt å betale for at han fikk bygge opp rat-roden, og da bør enhver med litt fornuft føye seg for noe så bagatellmessig som det der.. Når det i tillegg sto om sikkerheten for både han og andre..
Gunnar Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 Azeton, Finn noe det IKKE finnes skeptikere til på internett. Du finner sikkert forumer for de som fortsatt mener jorden er flat. Og uansett, i hvor mange firmaer er det sjefen som sitter og designer ting? Selv om andre gjør jobben, så sitter det alltid noen på toppen og koordinerer og tar viktige avgjørelser som gjør at totalpakken blir bra til slutt, og uten personer på toppen som tør å satse hadde aldri disse tingene blitt gjennomført. Det er de som tar risikoen - ikke de som bare har en vanlig lønnet jobb!
opt Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Han var jo med å bygde bilene i starten, han fikk jo ikke den sjefsjobben uten grunn. Han er nok en del mislikt pga at han var så flink og hadde stor suksess, slik er det jo.
Superbeetle Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Trist sak... Ser alltid på american hotrod, rett som noen sammenlignet med hotell cæsar...hehe... Utrolig inspirerende å se på! Men kan vel til en viss grad forstå hvorfor så mange har gått over til chip foose.. Han er helt utrolig
Bonden Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Det kan vel ikke kalles god reklame for bedriften di episodene som sendes heller, Desuten har tv selskapet også avsluttet allt videre samarbeid med bedriften også.
Lars89 Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Utrolig synd med Boyd. Utvilsomt en veldig dyktig mann. Men utifra programmet virka han litt smågretten hele tida og virka som forretning gikk foran følelser. Fikk inntrykk av at det var en veldig annspent spenning i lufta. Chip Foose virker på meg som en mye greiere og mer proffesjonell person.
Dan Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Jeg så en del på dette programmet før, og med noen få unntak syns jeg de så ut som en gjeng med surrebukker. Den gang var det bare Charlie som virket fornuftig og oppegående. At han pakket og dro skjønner jeg utmerket godt. Boyd hadde deadlines som var hinsides enhver fornuft (greit, det er kunden som lager deadlines, men likevel). Det er uhyre viktig å skape et miljø man kan trives i, og med så mange forskjellige karakter som tydeligvis visste bedre enn sjefen sjøl så blir det skjærings. Akkurat denne biten var ikke Boyds sterke side. American Hotrod er helt klart underholdende å se på, men var jeg en potensiell kunde hadde jeg styrt unna hadde jeg fått sett programmet Overhaulin' og Chip Foose derimot er noe helt annet. Der har du en gjeng med stor disiplin og pågangsmot for ikke å nevne Chips unike talent. Stor underholdning da han bygget storesøstra til Eleanor med kompressor. I tillegg bør det nevnes at Roy var en kar som moret meg stort. Han har også gått bort. Fred være med dem begge.
EvenS Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Noen som vet om ei x side der jeg kan få lastet ned komplette sesonger med Overhaulin? Finner kun enkelte episoder på de sidene jeg vanligvis bruker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå