THE WOLF Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Jeg skal kjøpe felger til min e46 coupe,men hva er det beste innpresset bak og foran. Kjøpte felgpakke til sedanen i fjor og der var det 8,5-19 foran og 9,5-19 bak med ET35 foran og bak. Da stakk det akkurat litt utenfor skjermen,men vil ha det kant i kant. Hva er da det perfekte innpresset på en coupe bak? er det 42? Det er jo større hjulbuer bak på coupe.
morteym Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Det perfekte inpress iforhold til typest mulig kant bak er vanskelig å si ettersom de som lager disse felgene custom, tilpassa bilen på bestilling, gjerne ikke vil ut med hva inpresset er.. Den dimensjonen du nettopp sa er vel omkring maks eller i overkant av hva jeg ville prøvd på med riktig dekk på en coupe, hvordan fikk du de til å passe på en sedan? Har du tenkt til å valse el.l?
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 jeg har 255/35-18 et20 bak på min e46 coupe. det gir akkuratt den looken jeg vil ha. kant i kant med hjulbuen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå