Superbeetle Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Hei:) Er det noen her som har erfaringer med Hella Angeleyes? Jeg føler at hvis jeg først skal kjøpe angeleyes, så blir det komplette lykter fra hella. Da iallefall jeg forbinder de med kvalitet. Har tidligere prøvd meg uten hell på ettermontering av slike ringer. Samt lest masse historier her inne fra folk med "de beste ringene" som alikevel har tull med dem. Og er det noe jeg ikke klarer, så er det ting som uten grunn slutter å virke. Eneste ankepunktet jeg har, er at ringene ser så små ut. Noe jeg er skeptisk til, da det ofte ser stygt ut. Noen som har slike el bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... c&start=15 DJ Feed har slike på bilen sin. Er ikke blandt de med størst ringer, men ser bra ut etter min mening. Eneste negative er at ringene blir "avbrutt" nede og ikke oppe på ringene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Kjøp deg CCFL-innsatsar. Billigare og mykje finare. Eg har hatt mine i eit år no, og har fortsatt ikkje hatt noko problem med dei, funkar som f... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Kjøp deg CCFL-innsatsar. Billigare og mykje finare.Eg har hatt mine i eit år no, og har fortsatt ikkje hatt noko problem med dei, funkar som f... Kjøpte faktisk et sett fra norvatio.. Er litt flau over hele episoden. Ikke fikk jeg dem montert riktig, og så ødela jeg ene ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 ST-Import har lykter i hellakvalitet men med større ringer på vei ifra utlandet nå.. Du kan jo forhøre deg med ham, er også grei på pris Prosjekt34 kaller han seg på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Jeg har slike lykter, og de dugger faktisk litt (men forsvinner ganske fort) Har et lite bilde hær: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hva med Inpro lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Som nevnt i tråden her får jeg snart inn lykter som er basert på hella-kvalitet, men de har gjort ringene større. White led-lys i ringene.. PM om det er av intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Som nevnt i tråden her får jeg snart inn lykter som er basert på hella-kvalitet, men de har gjort ringene større. White led-lys i ringene.. PM om det er av intr. legg ut bilder, er det med sort bakgrunn? og sammenhengende blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 klarte du faktisk å ødelegge ringen? hehe... har du sett den diyen jeg laget? jeg liker ikke de små ringene jeg, og at de bryter nede... er liksom "angel" eyes og ikke sinte "devil" eyes som 5 serien har en kamerat har hella, med den chrome greia, ringene er veldig grønne syntes jeg, og det speiler for mye i chromen for min smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 hehe...krom er ikke noe kult Har lest Diy'en både en og to ganger, tror du tilogmed har like lykter som meg(linser) Ødela ringen da jeg fant ut at jeg skulle presse litt på den for å få den inn. *dust* Syntes egentlig hele opplegget litt flaut å snakke om, da "alle" klarer å montere angeleyes.. Har forøvrig bestilt Inpro lykter med angeleyes fra koed... Fikk høre at de var bra. Er noen som har klaget på svakt lys. Men tror det blir bra, er også mer gult lys, som iallefall jeg liker bedre på e36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 rofl!! haha... du skal ikke pressa, du skal lure den inn hehe... gule ringer og gule grøftelys er tøft, eller 8000k ccfl, og 8000k xenon venter bare på xenon nå jeg hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 hella er bra. Har ingen ting negativt å si om de, kvaliteten er topp. Har xenon i mine, og de passer perfect med de lyse ringene. Gul er ikke kult. så det neste blir xenon i grøftelys også her er uten xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 kan ikke si jeg liker de hella-lytene. Selges DEPO lys med ringer og xenon på ebay for et par lapper:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 rofl!! haha... du skal ikke pressa, du skal lure den inn hehe...gule ringer og gule grøftelys er tøft, eller 8000k ccfl, og 8000k xenon venter bare på xenon nå jeg hehe... tssk.... snikk snakk Men gjort er gjort Du kan få tre ringer av meg. Gode som nye, bokstavelig tatt. Fikk dem liksom ikke til å sitte fast heller. Og ble usikker på om dem skulle på innsiden el utsiden av glasset.. Jeg går for gult ja.. Gjerne gule tåkelys også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå