Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen ganger så har jeg lyst til å bytte ut hella lampene mine

BMWVinter1.jpg

men andre ganger liker jeg dem veldig godt... men det er vel smakssak

BMWVinter5.jpg

Nå har jeg kromlampene alle er så glad i :P hvis du vurderer de sorte hella lampene så styr unna, da ser ringene enda mindre og mer corny ut... krom lampene er de som er fine. ang kvalitet så er begge veldig bra!

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
rofl!! :-D haha... du skal ikke pressa, du skal lure den inn ;-) hehe...

gule ringer og gule grøftelys er tøft, eller 8000k ccfl, og 8000k xenon ;-) venter bare på xenon nå jeg :-) hehe...

tssk.... snikk snakk :) Men gjort er gjort :wink: Du kan få tre ringer av meg. Gode som nye, bokstavelig tatt.

Fikk dem liksom ikke til å sitte fast heller. Og ble usikker på om dem skulle på innsiden el utsiden av glasset.. :lol:

Jeg går for gult ja.. Gjerne gule tåkelys også :)

hmmm... skal ikke si noe :-P haha... VM i knoting ;-)

hmmm... sikker på de funker da? du har vel ikke bøyd å tøyd i de også ? :-) nei da, men ja, jeg sleit med å få det til selv, derfor jeg la ut DIYen...

Jeg knakk 3 av 4 ringer...... :lol: Aldri i mitt liv om jeg skal prøve å spare penger på noe igjenn, billig mannskit :twisted:

Skrevet

plast ringene falmer på hella lampene. måtte kjøpe ei ny på bilen min,å da er det blåskjær i ringene påden nye mens den gammle er det gul\grønt. :?

Skrevet
plast ringene falmer på hella lampene. måtte kjøpe ei ny på bilen min,å da er det blåskjær i ringene påden nye mens den gammle er det gul\grønt. :?

Ja, jeg mener også det er forskjell på hella lyktene...

Har spurt etter det før på forumet her! Jeg mener det er forskjell på de, men andre sier det ikke er det :?

Skrevet

er nok bare ringene som er gulnet. er en liten anntydning til blått i bunnen så blir det bare gulere jo lenger opp det går på ringene

Skrevet
er nok bare ringene som er gulnet. er en liten anntydning til blått i bunnen så blir det bare gulere jo lenger opp det går på ringene

Hmmm. da så! :?

Jeg trodde det var annerledes fordi jeg vet om en annen bil i området som hadde akkurat samme lyktene som jeg hadde, men hans var gule og mine blå, så jeg trodde det var forskjell, men da er det vel bare at hans var mer slitt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...