Dan318i Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 stemmer;) men du tar vel ikke m3'en ut i regnet?;P
rolfi Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 er det den nederste parkeringshallen, rånetreff parkeringshallen eller den over der igjen?
Hankook Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Klart at m3 sal få lufte seg litt, har gledet mg mye til og få se m3 gt'n til tommy. D blir i hvertfall i en av etasjene, såpass vet jeg;) EDIT: Rolfi, har du bestemt deg for og kome nå? Hadde jo vært fint hvis noen kunne tatt med kamera og tatt noen bilder:)
Tommy Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 M3GT'en kommer, å det ser ut som kona tar med seg 1'eren også.
Hankook Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 M3GT'en kommer, å det ser ut som kona tar med seg 1'eren også. Det hørres bra ut:-D
rolfi Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Klart at m3 sal få lufte seg litt, har gledet mg mye til og få se m3 gt'n til tommy.D blir i hvertfall i en av etasjene, såpass vet jeg;) EDIT: Rolfi, har du bestemt deg for og kome nå? Hadde jo vært fint hvis noen kunne tatt med kamera og tatt noen bilder:) Hmmmmja.
Dan318i Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 M3GT'en kommer, å det ser ut som kona tar med seg 1'eren også. nice, gleder meg:)
///stian Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Kommer jeg å selv om bilen ser litt sjabbi ut. Skal prøve å få med et par kamerater.
StigJ Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Kommer sikkert innom en liten tur jeg og. Men stikker fort hvis det blir onsdagsrånetrefftendenser.
Zakki Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 sorry folkens... Kan ikke komme alikevel dukket opp noe
Tommy Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Kommer sikkert innom en liten tur jeg og. Men stikker fort hvis det blir onsdagsrånetrefftendenser. Me får satsa på at folket kan beherska seg, så me ikkje blir stilt i et dårlig lys i media.
andreas87 Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Dette er toppers og høre!!! Jeg er ganske ny i byen her, kommer fra larvik! Dere som kommer fra stavanger!? Er det noen bra bilvasker dere kan anbefale, selvvask seffølgelig, i larvik så var det ganske mange selvvasker enn jeg har sett her desverre, men som sagt er jeg ny i byen og har nok gått glipp av maaaaange... :D (kjipt at sommerfelgene mine og gt-leppa ligger i larvik nå da)
StigJ Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Forus autosenter. Statoilstasjonen ved travbanen på Forus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå