CrZyWiz Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Jeg startet i denne jeg! en 92mod 325i Coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Starta med en Golf III, 92 modell. Gjikk akkurat passe til å være første bilen, 1,9 liter med 75 turbohester:) Men gidda ikke påkoste denne noe ekstra, var grei som den var!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 før jeg kjøpte BMW hadde jeg noen stk volvo 740, så hadde jeg denne corrado vr6 bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Første bilen min var E36 320i coupe. Nåværende og andre bil er E46 320i coupe. Når jeg blir lei denne kjenner jeg suget etter mer krutt under panseret (Neste bil blir også BMW... ingen tvil om det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 En blodtrimma Ford Taunus som endte sine dager i et tulipanbed etter å ha kræsjet i en mur! Det hører med til historien at bakhjula gikk veldig fort rundt og det røyk kraftig av de!, jeg var 18 år og trodde jeg kunne kjøre som Martin Schanke men fikk jo såklart en kraftig kontra når bilen etterhvert fikk tak på asfalten da! Det ene forhjulet ble slått inn i innerskjermen og bulka så kraftig inn at pedalene ikke kunne trykkes ned etterpå! Hahaha:P Ganske så moro å tenke på i ettertid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Hmmm, når eg tenke over det så har eg hatt ein del bilar oppover åra ja. Det begynte med ein 91 mod peugeot 405 gli som eg aldri fekk på veien. Heldigvis for det. Åsså gjekk eg over til denne: Deretter på listå mi komme: 88 Vw golfII 1.6 85 Toyota starlet 1.3 87 Vw Polo 1.6 (ilag med sambo) 92 BMW E36 1.6 (ilag med sambo) 92 Chevrolet Starcraft wheelmaster 6.5 TD (ilag med sambo) 91 Vw passat 1.8 07 Dodge Caliber crd sxt 2.0 Før eg til slutt tok til vet og solgte Passaten og kjøpte meg gobilen min som eg har ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geirrita Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Startet med å bygge denne når jeg var 16. Og deretter en tur over til denne som jeg bygde da jeg var 18,oppgradert med turbo og alt for mye penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Jeg startet i denne jeg! en 92mod 325i Coupe. Gud jeg får lyst på svart E36 coupe igjen når jeg ser denne.. Grisepen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Fin den corrado`n der faktisk! Selv starta jeg med en 92` 318is. Så kjøpte jeg meg en haug av en mazda 626 til kun å ha til jeg fant meg en ny bmw. Så fikk jeg endelig kjøpt meg bmw igjen. Og det ble da denne 323i coupe`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Første bilen jeg disponerte var en 1972 mod. Opel Kadet, når jeg skulle kjøpe selv ble det selvsagt E30 325i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Første jeg hadde var denne honda preluden Så kjøpte jeg en pug 206xs, hvorfor skjønner jeg fortsatt ikke. Etter dette kjøpte jeg den e46 coupen jeg har nå, og litt utpå høsten samme år ble det vinterbil, en e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy_G Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Første bil (ennå har) er ein 79' Volvo 245 DL (ja, veit.. flaut) Men håpar på ein e36 318i snart:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Første bilen var en Auda 80 cc fra 1983! Gikk jo ikke så veldig bra...hadde vel den i 3 måneder før jeg gikk over til den nåværende som er en 1998 520 ia sedan, det var som å bytte verden totalt.Neste blir nok og en BMW ja,helst diesel stasjonsvogn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Har da ikke kjørt noen ting før jeg kjøpte den første BMWen, som 17-åring, så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 startet med en 86 mod golf gti så ble det en 95 mod vento tdk som jeg bytta mot bmw`n.også har jeg noen bobler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå