Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legger til noen bilder jeg å 8)

Det første her på vei ut av ett av de nye lokalene til Automote AS driver med opprydning på utsiden så veien ser ikke ut, kjørte bilen inn for egen maskin men måtte ha henger for å få den ut :lol:

skiltlaus.jpg

Sammler seg bestandig noen nyskjerrige folk når vi tar ett nytt prosjekt ut av garasjen 8) (Skilta er foresten ny limt derav tapen)

Skiltlaus1.jpg

Skiltlaus4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt fett :twisted:

Tror nesten denne bilen ble kulere enn den hvite "m3'en" som Automote bygget.. :wink:

Hvor mye klaring er det under fronten? Den så jo nesten kjørbar ut også :)

Denne bilen er godt kjørbar, for utseende sin del så kunne den nok ha vært 2 cm lavere i fronten men da blir den jo litt ekkel å kjøre på norske veier igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som er litt originalpolizei likte den også godt :) Synes tåkelysa så litt biltema ut, men må vel tåle det da de tross alt ikke kan plasseres så mange andre plasser ;) Godt bygd :D Regner med jeg ser Anders i denne innen kort tid :) Så mye bedre ut i lyset enn inne i lokalet. Lakkjobben så bra ut og felgene passet godt :) Vingen var ikke ille heller slik som jeg først var redd for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen trygt hjemme :D

Subba kun nedi en gang på hele hjemturen ( Til tross for maskin testing, var det ikke før vi var hjemme på Koppang at det subba! )

Nå er Anders hjemme, og begynner vell å kjenne alkoholen ifra karsken! :D

Så nå sitter jeg her og venter på E46'n, så skal det ut og rånes :D hahaha ( Vi har sjåfør ; p)

God helg og ha en fin 17. Mai Feiring alle sammen!

Mvh E30Frelst : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gledet meg til å se dette bygget ferdig. Dritstilig med de felgene og to-farge lakken. Men den vingen synes jeg ble helt feil og hva er det som stikker ut under bakkjolen? Høres kanskje litt originalpoliti ut, men det ble litt for drøyt for min smak.

Men, gratulerer med nybilen. Du har nok ventet lenge på dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...