Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

Fy F&%N den der ble griserå... Tror nesten jeg vil ha meg en sånn som nestebil:)

Grattis med råkul bil.

Og denne og den hvite automotebilen er jo 2 vidt forskjellige bygg. Syntes ikke de kan sammenlignes.. Men begge er jo helt sinnsykt råe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk for alle tilbake meldinger :D

Morsomt og vite at andre likte bilen også!

Var en grom bursdagsgave til meg selv det der synes jeg :twisted: hehe

Veldig god og kjøre, men også VELDIG stiv.. Merker nesten ikke at det er så breie og store hjul på den..

Så må takke Automote gutta nok en gang for bilen! :)

Superbeetle: Hehe, takk for det :wink: Men tror nesten ikke de kan sammenlignes, er helt to vidt forskjellige bygg..

Teddysen: Hmm, tja, joo.. Kanskje det.. Ikke noe som skjer i første omgang isåfall, men er oppe til vurdering :D

Men nok en gang, takk for tilbakemeldinger! Bilen blir og se på lørdan under Gatebil på Våler, for dem som skal dit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er godt kjørbar, for utseende sin del så kunne den nok ha vært 2 cm lavere i fronten men da blir den jo litt ekkel å kjøre på norske veier igjen :lol:

For utseende sin skyld kan jeg gå med på ;) Men var innom Elverum på vei nedover igår.. Ikke imponert! Subba/skrapa skikkelig på alle 3 opphøyde gangfelta gjennom gågata, fra Kremmertorget og ned til Martnssenteret.. Usj, skal ikke kjøre der mer, for og si det sånn..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er godt kjørbar, for utseende sin del så kunne den nok ha vært 2 cm lavere i fronten men da blir den jo litt ekkel å kjøre på norske veier igjen :lol:

For utseende sin skyld kan jeg gå med på ;) Men var innom Elverum på vei nedover igår.. Ikke imponert! Subba/skrapa skikkelig på alle 3 opphøyde gangfelta gjennom gågata, fra Kremmertorget og ned til Martnssenteret.. Usj, skal ikke kjøre der mer, for og si det sånn..!

Personlig (og ikke ment støtende mot noen i Automote), så synes jeg Automote sin generelle oppfatning av hva som er pent går litt utover kjørbarheten i det daglige.. Greit at den skal skikkelig nedpå, men spør du meg, spiller det nesten ingen rolle hvor fin bilen er, om det viser seg at den er toalt ubrukelig å kjøre med til daglig.. Etter Automote-prinsippet skal bilen være så lav som mulig, og det går fint det oppe i trøndelag (har sett veiene i trøndelag, på generell basis er de alle finere enn de jeg har he oppe i dalen hvertfall..) men det går ikke veldig fint i store deler av landet ellers..

heis bilen igjen du Anders.. Greit med fin bil, men jeg ler meg skakk hver gang noen tar nedi med en fin bil, for da er liksom hele vitsen for meg borte, om du ikke kan bruke den..

Min bil, er så høy at den har 1-2 cm klaring på de fleste dumpene i Gol sentrum.. Allikvel er den så stiv at jeg kan kjøre fortere over dumpene uten å slå nedi, enn noen av de andre kompisene mine..

Den har kanskje litt stor klaring mellom skjerm og hjul, men den er helt grei, og den er praktisk, og jeg har til den dagi dag ALDRI slått nedi "bank i bordet".. Og her er det snakk om en bil som er 9 cm over bakken med leppa, og 7 cm over bakken med fronten på sideskjørtet.. Gaasen prata noe om at grensa på kjørbar og ukjørbar går ved 4 cm.. Det går IKKE her oppi.. Her kan jeg med stor sikkerhet si at grensa er på 7 cm ca..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, Joa, er enig med deg i det.. Bør jo helst klare og kjøre NOEN steder uten at det subber :D

Men er veldig fornøyd med stuket på bilen nå og da.. Er 6cm klaring rundt om på min; front, sideskjørt foran og bakfanger..

Men vet ikke, er kanskje lengre mellom framhjul og front på e46'en enn det er på e36'en? har jo en del og si det og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...