Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*Gjeeeeesp* :?

Feil!! *Gjeeeeesp* er alle de 100 tusner med standar biler som ruller ut av bilfabrikkene som knapt har forskjeller :wink:

OLE HAR TALT!! 8)

Tja.. f.eks. to-delt lakkjobb begynner å rimelig standard det også gitt ;) Ihvertfall innen stylingverden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke todelt lakk for å være rå.. Er "Standard" innenfor styling verdenen ja... Men du verden så det vekker oppsikt altså.. Ser mye fortere en bil som er litt flashy i lakken..

Men så igjen, spørs det helt hva du mener med det du bygger, personlig gikk jeg vekk fra både todelt lakk, flakes og sånne ting.. Originalfarger blir aldri helt MAX, men så blir det aldri helt feil heller ;) Og du verden så praktisk om du skal bytte litt på saker og ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fin denne altså. Ser det er 1000 meninger om hva som er fint og in om dagen etc. Noen klarer og kritisere det meste, selv om de selv har en bil makan til naboen, og makan til neste nabo også. Og fortsatt presterer noen av de og si at dette ikke er spes???

Vel,vel. Ta det ikke til deg, for bilen ser knall bra ut, og det kommer ingen med makan bil og parkerer ved siden av deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. Regna med og få en del meninger og kommentarer tilbake, er jo et åpent forum med brukere fra 16-60, så litt pepper (og litt ros) må man tåle :)

Men er jo fint og, sålenge kritikken er konstruktiv, og ikke bare skitslenging..

Noen synes kanskje bilen ble rå, andre synes den er helt forjævlig stygg..

That's life :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes hvertfall den ble utrolig kul! :) Tøft at folk velger noe annet enn M-tech plastikk.. Ble veldig tøft med fargene også. Jeg ser ikke noe jeg ikke liker med denne bilen, alt passer veldig bra sammen. Bare fått skinninteriør i den så, men det så jeg du var på utkikk etter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det marararius :)

Jaa, hadde bestemt stylinga på forhånd, men var usikker på vingen.. Meninga var jo knallblå med noen sorte detaljer ellers på fangere og lister, samt Superstar Bügel felger..

Men sånn ble det jo ikke :lol:

Ble veldig fornøyd med sluttresultatet jeg også, og skinninteriør kommer nok, samt kanskje en liten godbit fra ESS Tuning oppi motorrommet til høsten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær fornøyd med bilen du.. Det har du all grunn til..

Alle andre ting kan komme senere.. Ingen grunn til å måtte være ferdig på ett knips.. En bil blir aldri ferdigbygd.. Alt kan perfeksjoneres.. ;P

Så sant som det er sagt! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp, takk for det Thomaz :)

MtechII fangeren er jo tøff på e46, ingen tvil om det, men GUD så kjedelig og så mange som har det da :roll:

Ble fornøyd over rødfargen selv, er en del effekt i den :)

Men apropos rødfarge og bmw, hvordan går det med hellrot lakkeringa av din? Er fortsatt spent på det jeg altså! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...