Ole@Automote Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 *Gjeeeeesp* Feil!! *Gjeeeeesp* er alle de 100 tusner med standar biler som ruller ut av bilfabrikkene som knapt har forskjeller OLE HAR TALT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=81662 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 Takk -Roger- ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narum Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 denne bilen var jo bare helt sinnsykt raa Prakteksemplar One of a kind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 *Gjeeeeesp* Feil!! *Gjeeeeesp* er alle de 100 tusner med standar biler som ruller ut av bilfabrikkene som knapt har forskjeller OLE HAR TALT!! Tja.. f.eks. to-delt lakkjobb begynner å rimelig standard det også gitt Ihvertfall innen stylingverden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Trenger ikke todelt lakk for å være rå.. Er "Standard" innenfor styling verdenen ja... Men du verden så det vekker oppsikt altså.. Ser mye fortere en bil som er litt flashy i lakken.. Men så igjen, spørs det helt hva du mener med det du bygger, personlig gikk jeg vekk fra både todelt lakk, flakes og sånne ting.. Originalfarger blir aldri helt MAX, men så blir det aldri helt feil heller Og du verden så praktisk om du skal bytte litt på saker og ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Ble fin denne altså. Ser det er 1000 meninger om hva som er fint og in om dagen etc. Noen klarer og kritisere det meste, selv om de selv har en bil makan til naboen, og makan til neste nabo også. Og fortsatt presterer noen av de og si at dette ikke er spes??? Vel,vel. Ta det ikke til deg, for bilen ser knall bra ut, og det kommer ingen med makan bil og parkerer ved siden av deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Bilen ble veldig fin. Likte faktisk denne. Vingen og bakfangeren var litt på grensa However, en strøken mtech e36 er mer spesielt, og den vekker oppsikt blandt folk med peiling. Det er spesielt. Min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Hehe, ja.. Regna med og få en del meninger og kommentarer tilbake, er jo et åpent forum med brukere fra 16-60, så litt pepper (og litt ros) må man tåle Men er jo fint og, sålenge kritikken er konstruktiv, og ikke bare skitslenging.. Noen synes kanskje bilen ble rå, andre synes den er helt forjævlig stygg.. That's life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Jeg syntes hvertfall den ble utrolig kul! Tøft at folk velger noe annet enn M-tech plastikk.. Ble veldig tøft med fargene også. Jeg ser ikke noe jeg ikke liker med denne bilen, alt passer veldig bra sammen. Bare fått skinninteriør i den så, men det så jeg du var på utkikk etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Vær fornøyd med bilen du.. Det har du all grunn til.. Alle andre ting kan komme senere.. Ingen grunn til å måtte være ferdig på ett knips.. En bil blir aldri ferdigbygd.. Alt kan perfeksjoneres.. ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Takk for det marararius Jaa, hadde bestemt stylinga på forhånd, men var usikker på vingen.. Meninga var jo knallblå med noen sorte detaljer ellers på fangere og lister, samt Superstar Bügel felger.. Men sånn ble det jo ikke Ble veldig fornøyd med sluttresultatet jeg også, og skinninteriør kommer nok, samt kanskje en liten godbit fra ESS Tuning oppi motorrommet til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Vær fornøyd med bilen du.. Det har du all grunn til..Alle andre ting kan komme senere.. Ingen grunn til å måtte være ferdig på ett knips.. En bil blir aldri ferdigbygd.. Alt kan perfeksjoneres.. ;P Så sant som det er sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Hey se her ja.. All grunn til å være fornøyd med bile Anders Helt klart bra at det er no annet enn bare M-tech.. Ble en dyp å fin rød farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 Jepp jepp, takk for det Thomaz MtechII fangeren er jo tøff på e46, ingen tvil om det, men GUD så kjedelig og så mange som har det da Ble fornøyd over rødfargen selv, er en del effekt i den Men apropos rødfarge og bmw, hvordan går det med hellrot lakkeringa av din? Er fortsatt spent på det jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå