Thomaz Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Kult i bakparti der skille liksom følger linjene til hekken.. Blir bra detta anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Takk for det Thomaz Mhm, gleder meg til den kommer på veien nå! Men må nok vente en 1,5 måned til før felgene kommer Men i førsten av mai er det håp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Det forundrer meg, har fortsatt ikke fått èn negativ kommentar her.. Hmm, rart det òg, siden dette er en Automote bil.. Har lest en del andre tråder om Automote biler her, og er en del skitkasting ettersom jeg har skjønt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Automote lager endel fine biler. Men de har en tendens til å ta det litt langt med lambodører o.l og et par lakkeringer som ikke har vært helt heldig. Men de litt mer diskrete bilene har blitt flotte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Automote lager endel fine biler. Men de har en tendens til å ta det litt langt med lambodører o.l og et par lakkeringer som ikke har vært helt heldig. Men de litt mer diskrete bilene har blitt flotte. Hvem har sagt at bilen min blir diskret? hahaha.. Skjøner hva du mener, var ikke edru sist jeg posta, og er hvertfall ike edru nå.. men artig med positive tilbakemeldingwer da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Utrolig fin farge og lakkombo Gleder meg til å se flere bilder! Gjerne av hele bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hmm, har et mer helhetsbilde her da, der den våtslipes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Gleder meg til å se denne ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Har det skjedd noe her i gården? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Montering er rett rundt hjørnet Bare no småtteri som må lakkes først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 gleder meg til å se denne ferdig montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 gleder meg til å se denne ferdig montert! Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Takk for det Thomaz Mhm, gleder meg til den kommer på veien nå! Men må nok vente en 1,5 måned til før felgene kommer Men i førsten av mai er det håp Blir i Mai en gang min er ferdig og Skal bytte en del i understell etc og.. Har forresten lagt ut noen bilder av min nå og, vis du ikke har fått det med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Hehe, fant tråden din nå Thomaz Så M3'en din blir fin den! Nå har da alle hvertfall alle delene kommet, så de blir vel lakkert i helga, og montert neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå